Автоматизуйте відділ продажу, зв’язавши CRM та дзвінки. Передавайте необхідні параметри дзвінків у картки клієнтів та аналізуйте їх ефективність.
Здійснюйте дзвінки клієнтам безпосередньо із їх картки у CRM. Менеджерам з продажів доступна детальна інформація про клієнта перед здійсненням дзвінка, що дозволяє підготуватися до розмови та вести її більш ефективно, збільшуючи шанси на успіх у продажах.
Підключивши інтеграцію із Ringostat, ви можете у декілька кліків створювати новий контакт при вхідному та вихідному дзвінку та заповнювати картку клієнта всією необхідною інформацією під час розмови.
Всі дзвінки будуть приєднані до відповідної картки клієнта у NetHunt CRM. Ви будете бачити у картці клієнта всю історію телефонних переговорів, а також зможете прослухати запис кожної розмови.
Дивіться статистику пропущених та прийнятих дзвінків, звертайте увагу на середню тривалість розмови, а також прослуховуйте записи розмов для покращення роботи менеджерів з продажу.
Додавайте нових лідів з Linkedin та заповнюйте всю наявну інформацію про них автоматично.
Читати даліОтримайте доступ до NetHunt CRM безпосередньо зі своєї поштової скриньки. Не потрібно перемикатися між численними вкладками.
Читати даліАвтоматично додавайте свої Google Контакти у CRM та включайте їх у свій процес продажів.
Читати далі