Червень добіг кінця, але залишив по собі багато подій, які хочеться зберегти в історії. Що нового в NetHunt CRM? Ось короткий дайджест місяця ?
Зібрали все найважливіше за місяць: нові історії клієнтів, корисні матеріали в блозі та ще один привід для гордості — перше місце у рейтингу SPEKA!
NetHunt CRM — №1 у рейтингу українських CRM за версією Speka!
? Починаємо з головного: у червні NetHunt CRM посіла перше місце у рейтингу CRM-систем України за версією Speka! Дякуємо кожному з вас — за довіру, підтримку і за те, що обираєте NetHunt CRM для щоденної роботи. Саме завдяки вам ми зростаємо і розвиваємося, і як команда, і як продукт!
А ми, у свою чергу, не зупиняємося: постійно вдосконалюємо продуктй готуємо ще більше оновлень, які зроблять вашу роботу з CRM ще зручнішою, швидшою та ефективнішою!
? Головні оновлення й поліпшення функціоналу
У червні ми продовжили вдосконалювати NetHunt CRM, аби ваші процеси стали ще зручнішими та швидшими. Ось найкорисніші оновлення, які вже доступні у CRM ?
? Розширені тригери оброблення дзвінків Ringostat
Раніше автоматизація запускалася лише після завершення дзвінка. Тепер доступні три варіанти тригерів:
- Після завершення дзвінка — класичний і рекомендований варіант, як і раніше.
- Після підняття слухавки — автоматизація спрацьовує, коли користувач відповідає на вхідний дзвінок. Це дає змогу, наприклад, одразу створити картку контакту й вносити нотатки прямо під час розмови.? Для активації цього варіанту потрібно звернутися до підтримки Ringostat.
- Після підняття слухавки — автоматизація спрацьовує, коли ви або клієнт ініціює дзвінок.
Детальніше про інтеграцію з Ringostat у базі знань.
☎️ Додали нову інтеграцію з телефонією CallsApp
Керуйте телефонною комунікацією просто з CRM. Ось що доступно після підключення:
- Перегляд детальної інформації про кожен дзвінок: хто з користувачів телефонував або приймав виклик, на який номер, тривалість і дата, скільки тривала розмова.
- Сортування дзвінків за кількома показниками: тривалість дзвінка, дата створення та дата останнього оновлення.
- Створення контакту з дзвінка. Якщо надійшов дзвінок з невідомого номера, система покаже це та запропонує створити новий запис у CRM.
- Дзвінки просто з CRM. Телефонуйте своїм клієнтам напряму з картки контакту.
Ще більше деталей про інтеграцію та її покрокове налаштування, читайте в базі знань.
?Покращили швидкість завантаження автоматизацій — як у списку, так і під час запуску
?Фікс: чати Facebook тепер відображаються через фільтр "Чати" в Історії активності
? Нові кейси клієнтів
У червні ми поділилися історіями двох команд, які трансформували щоденну роботу з NetHunt CRM. Одна — оптимізувала рекрутинг і продажі в логістиці, інша — побудувала керовану воронку в CRM!
Це практичні приклади того, як CRM працює в реальному бізнесі — загляньте, щоб знайти ідеї й для своєї команди.
Liki24
Дізнайтеся, як український сервіс бронювання та доставки ліків навів лад у B2B-продажах із CRM-системою: об’єднали всі процеси в одну платформу — для роботи з клієнтами, фінансами та документами.
Хаскі
Читайте, як логістична компанія прискорила аутстаф і продажі для проєктів з NetHunt CRM: 100% заявок фіксуються, час оброблення скоротився, а команда виконує понад 50 000 автоматизованих дій щомісяця.
? Найкращі статті з блогу NetHunt за червень
Блог NetHunt поповнився корисними статтями. Зібрали для вас найцікавіше ?
? Воронка для повторних продажів: як NetHunt CRM допомагає повернути клієнта
Читайте, як побудувати ефективну воронку для повернення клієнтів з CRM: від сегментації бази до тригерних комунікацій і аналітики.
? Інтеграція CRM із соціальними мережами: переваги та можливості
Огляд переваг інтеграції та можливостей для бізнесу.
Читати статтю
? Автоматизація телефонії в NetHunt CRM: практичні кейси для вашого бізнесу
Розповідаємо, як автоматизація в NetHunt CRM фіксує кожен дзвінок, створює завдання і тримає продажі під контролем.
Читати статтю
? Як підсилити рекламні кампанії з NetHunt CRM
Пояснюємо, як NetHunt CRM допомагає запускати рекламні кампанії точніше, швидше й результативніше.
? Хочете бути в курсі всього, що відбувається у NetHunt CRM? Новий функціонал, практичні інсайти, кейси і закулісся продукту — усе це ми регулярно публікуємо в Telegram-каналі. Долучайтеся — і не пропускайте важливих новин!
На цьому поки все — до зустрічі у липневому дайджесті! А поки працюємо над оновленнями й готуємо порцію корисного контенту!
Зміст
Підпишіться на CRM Lab
Отримуйте інформацію про останні тренди та стратегії для вашого бізнесу!