Червень добіг кінця, але залишив по собі багато подій, які хочеться зберегти в історії. Що нового в NetHunt CRM? Ось короткий дайджест місяця ?

Зібрали все найважливіше за місяць: нові історії клієнтів, корисні матеріали в блозі та ще один привід для гордості — перше місце у рейтингу SPEKA!

NetHunt CRM — №1 у рейтингу українських CRM за версією Speka!

? Починаємо з головного: у червні NetHunt CRM посіла перше місце у рейтингу CRM-систем України за версією Speka! Дякуємо кожному з вас — за довіру, підтримку і за те, що обираєте NetHunt CRM для щоденної роботи. Саме завдяки вам ми зростаємо і розвиваємося, і як команда, і як продукт!

А ми, у свою чергу, не зупиняємося: постійно вдосконалюємо продуктй готуємо ще більше оновлень, які зроблять вашу роботу з CRM ще зручнішою, швидшою та ефективнішою!

? Головні оновлення й поліпшення функціоналу

У червні ми продовжили вдосконалювати NetHunt CRM, аби ваші процеси стали ще зручнішими та швидшими. Ось найкорисніші оновлення, які вже доступні у CRM ?

? Розширені тригери оброблення дзвінків Ringostat

Раніше автоматизація запускалася лише після завершення дзвінка. Тепер доступні три варіанти тригерів:

  • Після завершення дзвінка — класичний і рекомендований варіант, як і раніше.
  • Після підняття слухавки — автоматизація спрацьовує, коли користувач відповідає на вхідний дзвінок. Це дає змогу, наприклад, одразу створити картку контакту й вносити нотатки прямо під час розмови.? Для активації цього варіанту потрібно звернутися до підтримки Ringostat.
  • Після підняття слухавки — автоматизація спрацьовує, коли ви або клієнт ініціює дзвінок.

Детальніше про інтеграцію з Ringostat у базі знань.

☎️ Додали нову інтеграцію з телефонією CallsApp

Керуйте телефонною комунікацією просто з CRM. Ось що доступно після підключення:

  • Перегляд детальної інформації про кожен дзвінок: хто з користувачів телефонував або приймав виклик, на який номер, тривалість і дата, скільки тривала розмова.
  • Сортування дзвінків за кількома показниками: тривалість дзвінка, дата створення та дата останнього оновлення.
  • Створення контакту з дзвінка. Якщо надійшов дзвінок з невідомого номера, система покаже це та запропонує створити новий запис у CRM.
  • Дзвінки просто з CRM. Телефонуйте своїм клієнтам напряму з картки контакту.

Ще більше деталей про інтеграцію та її покрокове налаштування, читайте в базі знань.

?Покращили швидкість завантаження автоматизацій — як у списку, так і під час запуску

?Фікс: чати Facebook тепер відображаються через фільтр "Чати" в Історії активності

? Нові кейси клієнтів

У червні ми поділилися історіями двох команд, які трансформували щоденну роботу з NetHunt CRM. Одна — оптимізувала рекрутинг і продажі в логістиці, інша — побудувала керовану воронку в CRM!

Це практичні приклади того, як CRM працює в реальному бізнесі — загляньте, щоб знайти ідеї й для своєї команди.

Liki24

Дізнайтеся, як український сервіс бронювання та доставки ліків навів лад у B2B-продажах із CRM-системою: об’єднали всі процеси в одну платформу — для роботи з клієнтами, фінансами та документами.

?Детальний кейс

Хаскі

Читайте, як логістична компанія прискорила аутстаф і продажі для проєктів з NetHunt CRM: 100% заявок фіксуються, час оброблення скоротився, а команда виконує понад 50 000 автоматизованих дій щомісяця.

?Детальний кейс

? Найкращі статті з блогу NetHunt за червень

Блог NetHunt поповнився корисними статтями. Зібрали для вас найцікавіше ?

? Воронка для повторних продажів: як NetHunt CRM допомагає повернути клієнта
Читайте, як побудувати ефективну воронку для повернення клієнтів з CRM: від сегментації бази до тригерних комунікацій і аналітики.

Читати статтю

? Інтеграція CRM із соціальними мережами: переваги та можливості
Огляд переваг інтеграції та можливостей для бізнесу.

Читати статтю

? Автоматизація телефонії в NetHunt CRM: практичні кейси для вашого бізнесу
Розповідаємо, як автоматизація в NetHunt CRM фіксує кожен дзвінок, створює завдання і тримає продажі під контролем.

Читати статтю

? Як підсилити рекламні кампанії з NetHunt CRM
Пояснюємо, як NetHunt CRM допомагає запускати рекламні кампанії точніше, швидше й результативніше.

Читати статтю

? Хочете бути в курсі всього, що відбувається у NetHunt CRM? Новий функціонал, практичні інсайти, кейси і закулісся продукту — усе це ми регулярно публікуємо в Telegram-каналі. Долучайтеся — і не пропускайте важливих новин!

На цьому поки все — до зустрічі у липневому дайджесті! А поки працюємо над оновленнями й готуємо порцію корисного контенту!

Зміст