Травень проймайнув, як мить, а команда NetHunt встигла чимало: оновлення інтеграції з Facebook Messenger, покращення функціоналу запобігання дублікатів, участь у Ukrainian Marketing Forum!

Зібрали все найцікавіше в одному матеріалі 👇

Над чим працювала команда NetHunt CRM у травні: що оновили, додали та які інсайти привезли Ukrainian Marketing Forum

🔧 Головні оновлення й поліпшення функціоналу

Усі травневі оновлення — про одне: спростити рутину та покращити взаємодію з клієнтами. Нижче — основні зміни, які вже сьогодні допоможуть  бізнесу працювати ефективніше.

🔗 Інтеграція з Facebook Messenger

NetHunt CRM тепер підтримує зручну інтеграцію з Facebook Messenger. Ось доступний функціонал інтеграції:

✅ Створюйте нові чати і картки клієнтів у CRM за одне натискання
✅ Спілкуйтеся з клієнтом з історії активності і паралельно працюйте з полями в картці запису
✅ Поєднуйте чати у Facebook Messenger з профілями клієнтів у CRM
✅ Відповідайте на повідомлення в Facebook Messenger прямо із NetHunt CRM
✅ Отримуйте й надсилайте у відповідь файли чи зображення

Докладніше про підключення інтеграції та її можливості, читайте в Базі знань!

Інтеграція NetHunt CRM із Facebook Messenger
Інтеграція NetHunt CRM із Facebook Messenger

🛡️ Запобігання дублікатів: новий підхід

У CRM стало простіше підтримувати лад у базі, навіть якщо доступ до записів обмежено.

Система попередить про дублікат — навіть якщо ви не маєте доступу до існуючого запису.

Це працює всюди — при створенні контакту з імейлу, дзвінка, чату чи вручну.

📞 Підтримка дзвінків через Ringostat Smart Phone

Під час вхідного дзвінка, якщо номер вже в CRM, на екрані зʼявиться імʼя та прізвище контакту і кнопка для швидкого відкриття картки у NetHunt CRM.

🔍 Якщо номер не знайдено серед контактів, кнопки «Відкрити» чи «Створити контакт» не буде — через обмеження на стороні Ringostat.

⚠️ Зверніть увагу: Ringostat шукає збіги лише серед контактів. Якщо номер є тільки в Угодах, система його не покаже. Це зроблено, аби уникнути плутанини, адже кнопка відкриває саме контакт, а не інший тип запису.

Ringostat Smart Phone
Ringostat Smart Phone

​​💼 Нові кейси клієнтів

У травні ми опублікували три кейси — це реальні приклади того, як інші команди використовують NetHunt CRM у щоденній роботі. Вони допомагають побачити, як ще можна налаштувати систему, автоматизувати процеси та ухвалювати рішення на основі даних.

Ознайомтеся — можливо, ви знайдете ідеї, які варто впровадити у вашому просторі

🚗 Uklon
Одна CRM — для чотирьох напрямів бізнесу. Як побудувати прозору систему роботи з лідами, скоротити цикл угоди, попередити відтік клієнтів.

👉 Детальний кейс

💳 RozetkaPay

Цей кейс — приклад того, як впровадити CRM на ранньому етапі розвитку продукту і автоматизувати процес погодження між 4 відділами.

👉 Читати кейс

🏛️ КВЦ «Парковий»
У цьому кейсі — як маркетинг-команда використовує CRM для оцінки джерел лідів, аналізу кампаній та креативів, а також оптимізації рекламного бюджету.

👉 Читати кейс

🎤 Український маркетинг-форум

29–30 квітня ми долучилися до 18-того Українського маркетинг-форуму — події, яка об’єднала тих, хто формує маркетингові стратегії в українському бізнесі. Було цінно послухати спікерів, побачити різні перспективи розвитку ринку розповісти відвідувачам нашого стенду про можливості автоматизації рутини з NetHunt CRM!

👉 Головні інсайти з виступів спікерів

📰 Найкращі статті з блогу NetHunt за травень

Блог NetHunt поповнився корисними статтями. Ось добірка найсвіжіших публікацій, які точно варті вашої уваги.

📉 Як скоротити цикл угоди: дев’ять дієвих тригерів
Пояснюємо, як оптимізувати процес продажу й не втрачати лідів.

Читати статтю

👂 Як активне слухання допомагає швидше закривати угоди
Розглядаємо принципи активного слухання, його переваги й недоліки, а також техніки, як ефективно застосовувати цей підхід у роботі з клієнтами.

Читати статтю

📞✉️  Холодні дзвінки чи імейли: що краще конвертує ліди
Читайте про ефективність холодних дзвінків та імейлів у сучасних стратегіях залучення клієнтів.

Читати статтю

🚫🗣 Десять фраз, які варто прибрати з лексикону менеджера
Читайте антиприклади з реальними альтернативами, які покращують конверсію.

Читати статтю

Хочете першими дізнаватися про оновлення NetHunt, отримувати корисні CRM-інсайти та обговорювати їх з однодумцями? Приєднуйтеся до нашого Telegram-каналу та залишайтеся в курсі всіх новинок!

Почуємося наступного місяця! А поки плідно працюємо над новим функціоналом, кейсами і статтями ;)

Зміст