Травень проймайнув, як мить, а команда NetHunt встигла чимало: оновлення інтеграції з Facebook Messenger, покращення функціоналу запобігання дублікатів, участь у Ukrainian Marketing Forum!
Зібрали все найцікавіше в одному матеріалі 👇
Над чим працювала команда NetHunt CRM у травні: що оновили, додали та які інсайти привезли Ukrainian Marketing Forum
🔧 Головні оновлення й поліпшення функціоналу
Усі травневі оновлення — про одне: спростити рутину та покращити взаємодію з клієнтами. Нижче — основні зміни, які вже сьогодні допоможуть бізнесу працювати ефективніше.
🔗 Інтеграція з Facebook Messenger
NetHunt CRM тепер підтримує зручну інтеграцію з Facebook Messenger. Ось доступний функціонал інтеграції:
✅ Створюйте нові чати і картки клієнтів у CRM за одне натискання
✅ Спілкуйтеся з клієнтом з історії активності і паралельно працюйте з полями в картці запису
✅ Поєднуйте чати у Facebook Messenger з профілями клієнтів у CRM
✅ Відповідайте на повідомлення в Facebook Messenger прямо із NetHunt CRM
✅ Отримуйте й надсилайте у відповідь файли чи зображення
Докладніше про підключення інтеграції та її можливості, читайте в Базі знань!

🛡️ Запобігання дублікатів: новий підхід
У CRM стало простіше підтримувати лад у базі, навіть якщо доступ до записів обмежено.
Система попередить про дублікат — навіть якщо ви не маєте доступу до існуючого запису.
Це працює всюди — при створенні контакту з імейлу, дзвінка, чату чи вручну.
📞 Підтримка дзвінків через Ringostat Smart Phone
Під час вхідного дзвінка, якщо номер вже в CRM, на екрані зʼявиться імʼя та прізвище контакту і кнопка для швидкого відкриття картки у NetHunt CRM.
🔍 Якщо номер не знайдено серед контактів, кнопки «Відкрити» чи «Створити контакт» не буде — через обмеження на стороні Ringostat.
⚠️ Зверніть увагу: Ringostat шукає збіги лише серед контактів. Якщо номер є тільки в Угодах, система його не покаже. Це зроблено, аби уникнути плутанини, адже кнопка відкриває саме контакт, а не інший тип запису.

💼 Нові кейси клієнтів
У травні ми опублікували три кейси — це реальні приклади того, як інші команди використовують NetHunt CRM у щоденній роботі. Вони допомагають побачити, як ще можна налаштувати систему, автоматизувати процеси та ухвалювати рішення на основі даних.
Ознайомтеся — можливо, ви знайдете ідеї, які варто впровадити у вашому просторі
🚗 Uklon
Одна CRM — для чотирьох напрямів бізнесу. Як побудувати прозору систему роботи з лідами, скоротити цикл угоди, попередити відтік клієнтів.
💳 RozetkaPay
Цей кейс — приклад того, як впровадити CRM на ранньому етапі розвитку продукту і автоматизувати процес погодження між 4 відділами.
🏛️ КВЦ «Парковий»
У цьому кейсі — як маркетинг-команда використовує CRM для оцінки джерел лідів, аналізу кампаній та креативів, а також оптимізації рекламного бюджету.
🎤 Український маркетинг-форум
29–30 квітня ми долучилися до 18-того Українського маркетинг-форуму — події, яка об’єднала тих, хто формує маркетингові стратегії в українському бізнесі. Було цінно послухати спікерів, побачити різні перспективи розвитку ринку розповісти відвідувачам нашого стенду про можливості автоматизації рутини з NetHunt CRM!
👉 Головні інсайти з виступів спікерів
📰 Найкращі статті з блогу NetHunt за травень
Блог NetHunt поповнився корисними статтями. Ось добірка найсвіжіших публікацій, які точно варті вашої уваги.
📉 Як скоротити цикл угоди: дев’ять дієвих тригерів
Пояснюємо, як оптимізувати процес продажу й не втрачати лідів.
Читати статтю
👂 Як активне слухання допомагає швидше закривати угоди
Розглядаємо принципи активного слухання, його переваги й недоліки, а також техніки, як ефективно застосовувати цей підхід у роботі з клієнтами.
Читати статтю
📞✉️ Холодні дзвінки чи імейли: що краще конвертує ліди
Читайте про ефективність холодних дзвінків та імейлів у сучасних стратегіях залучення клієнтів.
🚫🗣 Десять фраз, які варто прибрати з лексикону менеджера
Читайте антиприклади з реальними альтернативами, які покращують конверсію.
Читати статтю
Хочете першими дізнаватися про оновлення NetHunt, отримувати корисні CRM-інсайти та обговорювати їх з однодумцями? Приєднуйтеся до нашого Telegram-каналу та залишайтеся в курсі всіх новинок!
Почуємося наступного місяця! А поки плідно працюємо над новим функціоналом, кейсами і статтями ;)
Зміст
Підпишіться на CRM Lab
Отримуйте інформацію про останні тренди та стратегії для вашого бізнесу!