Повернутися до всіх історій

Як Uklon попереджає відтік клієнтів з NetHunt CRM

Uklon — це технологічний бізнес, що об'єднує у своїй екосистемі сервіс виклику авто онлайн (райд-хейлінг), забезпечення перевезень для корпоративних клієнтів, сервіс доставки Uklon Delivery, рекламну платформу Uklon Ads. Сьогодні Uklon в Україні — це 27 міст та територія комплексу Bukovel, понад 100 тис. водіїв-партнерів, понад 10 млн виконаних поїздок в місяць.

uklon founder photo
Скорочення

циклу угоди завдяки автоматизації

Покращення

між командної взаємодії

Зменшення

відтоку клієнтів через автоматизований моніторинг

Проблема

Кожен із бізнесів Uklon має власні потреби, компанії була необхідна гнучка CRM-система, яка дозволяла б централізовано вести клієнтів, автоматизувати ключові етапи взаємодії та моніторити динаміку продажів.

Команда шукала рішення, яке забезпечить швидку міграцію великої бази даних і дозволить налаштувати CRM під специфіку кожного напряму бізнесу.

Uklon був у пошуку CRM-системи, яка б:

  • Інтегрувалася з внутрішніми системами та об’єднувала всі дані про клієнтів

  • Автоматизувала процеси продажів та контролю клієнтської активності

  • Дозволяла командам швидко налаштовувати воронки та змінювати їх під нові бізнес-процеси

  • Спрощувала контроль за взаємодією з клієнтами та дозволяла працювати з ризиками відтоку

Після аналізу ринку Uklon перейшов на NetHunt CRM, яка дозволила швидко налаштувати систему без втрати даних.

Міграція пройшла дуже швидко та перевершила наші очікування. NetHunt CRM допомогли зберегти всі дані, а команда підтримки супроводжувала кожен етап налаштувань.

Ростислав Черніков
Ростислав ЧерніковКерівник напрямку Uklon Delivery

Рішення

Uklon використовує NetHunt CRM для управління всіма B2B-напрямками, але у цьому кейсі зосередимося на Uklon Delivery — сервісі доставки, що співпрацює з бізнесами, які потребують швидкого та ефективного рішення. CRM-система допомагає команді швидко реагувати на зміни активності клієнтів, знижувати ризик відтоку та підвищувати ефективність продажів.
NetHunt CRM для сервісу доставки

Централізоване управління клієнтами між бізнес-напрямками

  • CRM автоматично оновлює інформацію про контактні особи, навіть якщо вони переходять у нові компанії.

  • Кожен менеджер бачить історію угод клієнта у різних напрямках Uklon, що спрощує крос-продажі.

Ми агрегуємо всю інформацію в одному місці, що дозволяє розширювати співпрацю з клієнтами. Якщо вони вже працювали з одним нашим бізнесом, ми можемо запропонувати їм послуги інших напрямків.

Ростислав Черніков
Ростислав ЧерніковКерівник напрямку Uklon Delivery
Картка клієнта NetHunt CRM

Автоматизований моніторинг клієнтської активності

  • NetHunt CRM інтегрована з внутрішньою системою Uklon та щоденно оновлює дані про кількість відправок.

  • Якщо клієнт зменшує кількість відправок, система автоматично визначає негативний тренд.

  • При досягненні критичного рівня зниження активності CRM-система надсилає сповіщення менеджеру для опрацювання.

  • Менеджер отримує сповіщення та ініціює комунікацію з клієнтом, щоб виявити причини змін та запропонувати рішення.

Такий підхід допомагає вчасно реагувати на потенційний відтік клієнтів, а не чекати, поки вони повністю припинять співпрацю.

Ми не чекаємо, поки клієнт остаточно припинить роботу з нами. CRM автоматично аналізує тренди, і якщо кількість відправок починає падати, менеджери отримують сигнал для проактивної роботи з клієнтом.

Ростислав Черніков
Ростислав ЧерніковКерівник напрямку Uklon Delivery

Автоматизація процесів та ефективне управління продажами

  • CRM забезпечує структурований процес продажів, що дозволяє команді працювати ефективніше та мінімізувати час на кожен етап.

  • Менеджери можуть самостійно налаштовувати CRM відповідно до специфіки різних клієнтів без залучення розробників або інтеграторів.

  • Уся інформація про клієнтів та їхній статус у процесі продажу доступна в єдиній системі, що спрощує роботу менеджерів.

Результат

NetHunt CRM допомогла Uklon централізувати управління клієнтами, автоматизувати ключові процеси та покращити моніторинг активності, що дозволило команді швидше реагувати на зміни та мінімізувати відтік клієнтів.

Скорочення циклу угоди

Автоматизація процесів продажів та кастомні воронки дозволяють менеджерам працювати ефективніше та швидше закривати угоди.

Зниження ризику відтоку клієнтів

CRM автоматично аналізує активність клієнтів, виявляє негативні тренди та сповіщає менеджерів, що дозволяє вчасно відновити співпрацю.

Оновлення бази в реальному часі

CRM інтегрується з внутрішніми системами Uklon, автоматично збагачуючи картки клієнтів актуальними даними.

Я рекомендую NetHunt CRM усім друзям-підприємцям. Це українська система, яка закриває всі бізнесові потреби, а також підтримує економіку країни. І клієнти Uklon Delivery точно відчувають переваги роботи з цим продуктом, інтегрованим в наш сервіс.

Ростислав Черніков
Ростислав ЧерніковКерівник напрямку Uklon Delivery

Перегляньте інші схожі історії

WebPromoExperts founder photo

CRM для WebPromoExperts — Академії інтернет-маркетингу

Подивіться історію
mindful founder photo

Як Mindful Eating School контролює оплати через NetHunt CRM

Подивіться історію
100systems founder photo

Як 100systems підняли обсяги продажів на 30% і зекономили 29 годин часу за місяць за допомогою NetHunt CRM

Подивіться історію
web-systems-solutions founder photo

Як Web-Systems Solutions утричі скоротила час обробки лідів за допомогою NetHunt CRM

Подивіться історію
team photo + Ви

Спробуйте NetHunt CRM прямо зараз

Перші 14 днів — безплатні!

team photo

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.

Забронюйте персональну демо-зустріч із нашим експертом

Ваше ім’я *
Ваше прізвище *
Номер телефону *
Email *
Вебсайт компанії *

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і зв’яжемося з вами найближчим часом.