Сучасний маркетинг — значно більше, ніж креативні ідеї, адже на них припадає лише 30 % зусиль. Решта роботи — збирання й аналіз даних про потенційних клієнтів, сегментування аудиторії, налаштування персоналізованої комунікації. Ці етапи потребують точності, чіткого планування, управління й злагодженої роботи відділу маркетингу.


У статті розповімо про основні функції маркетингу і як NetHunt CRM реалізує їх.

Читайте, щоб дізнатися, чому NetHunt CRM — невіддільна частина маркетингової стратегії компанії

Основні функції маркетингу

Розгляньмо основні функції маркетингу та їх значення для бізнесу.

Дослідження ринку

Дослідження ринку — основа успішної маркетингової стратегії, що охоплює збирання й аналіз даних про ринок, клієнтів і конкурентів. Компанія розуміє потреби, очікування й мотиви цільової аудиторії, чітко визначає, чим відрізняється від конкурентів, і формує унікальні переваги.

Ба більше, дослідження ринку виявляє приховані ніші й незадоволені потреби споживачів і ризики, які уповільнюють або ускладнюють розвиток бізнесу.

На основі цих даних маркетологи:

  • коригують маркетингові кампанії;
  • удосконалюють наявні продукти або послуги;
  • точніше сегментують аудиторію;
  • проактивно формують позицію на ринку;

Прогнозування попиту

Ґрунтується на аналізі минулих продажів, сезонних піків, коливань ринку та змін у вподобаннях клієнтів. Маркетологи завчасно готуються до змін у попиті — чи то зростання, чи то спаду, а компанія не витрачає багато коштів на зберігання зайвих запасів і вчасно інвестує в додаткове виробництво.

Клієнти більше задоволені, адже товар завжди можна купити, до того ж зменшується ризик втратити продажі через нестачу певних позицій.

Планування асортименту

Маркетологи вирішують, які товари або послуги пропонувати клієнтам, щоб відповідати їхнім очікуванням і залишатися конкурентоспроможними. Фахівці аналізують попит на наявні продукти, додають нові, замінюють або знімають з продажу ті, що не мають попиту.

Ціноутворення

Установлення ціни впливає на продажі та прибуток компанії. На цьому етапі врахуйте такі чинники:

  • собівартість — сума, яку підприємець витрачає на виробництво й продаж товару або послуги;
  • попит — скільки клієнти готові заплатити за продукт;
  • конкуренція — аналіз цін інших компаній на схожі товари. Важливо зрозуміти, як виділити продукт: установити трохи нижчу ціну або запропонувати додаткові переваги;
  • цінність для клієнтів — ціна має відповідати цінності, яку клієнти бачать у продукті;

Організація маркетингової комунікації

Ефективне просування починається із чіткого розуміння, чому продукт або послуга особливі й корисні. Це визначає, як люди сприймуть бренд, чим він виділятиметься з-поміж конкурентів тощо.

Маркетологи розробляють чітку стратегію, яка охоплює всі канали комунікації — від соціальних мереж та імейл-розсилок до особистих зустрічей і заходів. Узгодженість меседжів на різних платформах створює сильний бренд і підвищує рівень довіри клієнтів. Що краще компанія доносить цінності й переваги, то легше їй не тільки привернути нових клієнтів, а й утримати постійних.

Оптимізуйте маркетинг і продажі з NetHunt CRM!

Аналіз результатів

Коли ви знаєте, що працює добре, то можете ефективніше використовувати маркетинговий бюджет. Якщо кампанія або канал не приносить результатів, перенаправте кошти на інші ефективніші інструменти.

Маркетингові функції NetHunt CRM

У NetHunt CRM є важливі маркетингові функції, які підвищують продуктивність маркетингових кампаній. Розгляньмо основні з них.

Збирання лідів із сайту через вебформи

Це зручний спосіб автоматизувати генерацію лідів. Коли потенційний клієнт заходить на сайт компанії та заповнює вебформу, NetHunt CRM автоматично збирає введену інформацію та створює запис у системі. Це можуть бути такі дані: ім’я, прізвище, адреса електронної пошти, назва компанії тощо.

Наприклад, коли команда отримує відповідь на запитання «Як ми можемо вам допомогти?», то миттєво розуміє потреби клієнта. На основі цієї інформації можна налаштувати подальші кроки: надіслати вітальний лист, зв’язатися з клієнтом або провести демонстрацію продукту.

Вебформа в NetHunt CRM
Вебформа в NetHunt CRM

Сегментування аудиторії

Коли зібрали дані, сегментуйте аудиторію за різними критеріями. У NetHunt CRM поділіть  контакти на групи на основі різних параметрів, як-от індустрія, посада, розмір компанії, країна проживання тощо.

Ба більше, з NetHunt CRM ви можете розширити можливості стандартних налаштувань і створювати сегменти аудиторії за індивідуальними критеріями. Додайте потрібні поля до карток клієнтів у CRM-системі, щоб відстежувати важливі для бізнесу параметри.

Сегментування аудиторії за посадою в NetHunt CRM
Сегментування аудиторії за посадою в NetHunt CRM

Розподіл лідів між менеджерами

Що швидше менеджер зв’яжеться з потенційним клієнтом, то оперативніше підпише угоду, а компанія отримає прибуток.

Налаштуйте розподіл потенційних клієнтів між менеджерами з продажу, щойно нові ліди потрапляють до системи, або ж призначте відповідальних людей за певними критеріями.

Наприклад, якщо компанія отримала запит від клієнта з IT-індустрії, NetHunt CRM автоматично направить його до менеджера, який спеціалізується на цій галузі. Якщо лід — представник малого бізнесу, система призначить його фахівцю, який обслуговує цей сегмент ринку.

Розподіл лідів між менеджерами в NetHunt CRM
Розподіл лідів між менеджерами в NetHunt CRM 

Коли хтось із фахівців перейде в іншу команду, звільниться або ви самостійно видалите їх із розподілу угод, наступну заявку автоматично отримає менеджер за чергою.

Оновлення форми запису в NetHunt CRM
Оновлення форми запису в NetHunt CRM

Автоматизація підписок на розсилки

Щойно лід потрапляє в воронку продажу, NetHunt CRM автоматично надсилає йому імейл або активує серію листів з певним інтервалом часу.

Лід поступово знайомиться з продуктом, отримує відповідну інформацію на кожному етапі. Наприклад, перший лист — привітання й короткий огляд продукту, наступний — детальний опис ключових функцій і переваг, далі — відгуки інших клієнтів.

Автоматизація в NetHunt CRM
Автоматизація в NetHunt CRM

Оцінювання ефективності розсилок

NetHunt CRM відстежує результати розсилок. Наприклад:

  • статистика відкриттів показує, які теми листів працюють найкраще;
  • кількість натисканьвизначає, які пропозиції найцікавіші;
  • кількість відповідей показує готовність аудиторії до подальшої комунікації;
  • кількість відписок указує, що треба коригувати частоту розсилок, щоб утримати клієнтів.
Оцініть маркетингові функції NetHunt CRM!

Інтеграція із соціальними мережами

Завдяки інтеграції NetHunt CRM з Instagram можна:

  • отримувати повідомлення, відповіді на історії, коментарі під дописами в NetHunt CRM в режимі реального часу;
  • під’єднувати до системи необмежену кількість облікових записів Instagram;
  • створювати нові картки клієнтів у CRM за одне натискання — система автоматично підтягне всю доступну інформацію про лідів або клієнтів з їхнього профілю в Instagram
  • відповідати на запити лідів і клієнтів в Instagram прямо з NetHunt CRM;
  • зберігати історію комунікації на картці клієнта;
  • відповідати на запити лідів і клієнтів в Instagram прямо з NetHunt CRM;
  • ділитися чатами з командою.
Інтеграція NetHunt CRM з Instagram
Інтеграція NetHunt CRM з Instagram

Інтеграція з Linkedin

Завдяки інтеграції з Linkedin ви зможете генерувати більше лідів, автоматизувати введення даних, зберігати цінну інформацію в CRM-системі: назву компанії, опис, логотип, сайт, номери телефонів, дату заснування, галузь, розмір компанії тощо.

Створення картки клієнта із LinkedIn за допомогою інтеграції з NetHunt CRM
Створення картки клієнта із LinkedIn за допомогою інтеграції з NetHunt CRM

Збирання й підігрівання контактів з лід-магнітів

Уявімо, ви створили лід-магніт — посібник з автоматизації бізнес-процесів. Коли відвідувачі сайту заповнюють форму для завантаження цього контенту, їхні дані автоматично надходять у NetHunt CRM, а вони отримують лист із доступом до файлу.

NetHunt CRM чудово підходить для організації вебінарів. Усі, хто реєструється на захід, потрапляють до бази даних NetHunt CRM. Далі система надсилає їм листи: підтвердження реєстрації, нагадування про подію за день і за годину до початку, а після завершення вебінару — його запис.

Висновок

NetHunt CRM — не просто система, а розумний помічник для B2B-компаній. Завдяки програмному забезпеченню бізнес має чіткий вектор руху для розвитку, підвищує рентабельність інвестицій і будує тривалі відносини з клієнтами. Адже кожен процес — від збирання лідів з вебформ, сегментації, розподілу лідів між менеджерами до автоматизації — працює злагоджено.

Популярні запитання

Зміст