Просто уявіть, як круто було б жити, якби у добі було 25 годин? Здається, ми тоді б все-все-все встигали: і оновити всі дані про клієнтів, і підігріти лідів, і сегментувати аудиторію, і скласти звіт для керівництва.

Ех, мрії-мрії…

Хоча, чекайте! Може, це зовсім і не мрії, а нова реальність?

Ні-ні, жартуємо. Команда NetHunt CRM, звісно, ще ті чарівники, але додаткову годину в добу впихнути ну аж ніяк не можемо. Але можемо запропонувати дещо рівносильно круте — нашу CRM-систему.

У цій статті розповідаємо про шість основних функцій NetHunt CRM, які допоможуть вам пришвидшити процес продажу та більш раціонально розподілити ваш робочий час, щоб заробляти більше.

Автоматичне введення та оновлення даних

Ваші дані – це ДНК вашого бізнесу. У них зашифрована історія вашої компанії: все, що відбувалося з бізнесом у минулому; все, над чим ваша команда працює зараз; і все, що, теоритично, станеться з компанією у майбутньому. Отже, регулярний запис даних, їхня підтримка на належному рівні шляхом послідовних чисток та впорядкування, їхній надійний захист — це надважливе завдання для кожного бізнесу. Для його вирішення необхідний добре продуманий систематизований підхід. Краще за все, автоматизований.

Чому так? Відповідь на це питання цілком тривіальна: коли ви додаєте нову інформацію до бази даних вручну, це відкриває цілу прірву ризиків, бо часто тягне за собою помилки, пропущені дані, описки. Ручне введення даних майже ніколи не дозволяє досягти такого ж рівня чистоти бази як у ситуації, коли процес автоматизований.

Саме тому бізнесам варто замислитися над імплементацією спеціалізованого інструменту, тобто CRM-системи.

Із CRM ви можете попрощатись з ручним введенням даних назавжди. Створюйте нових лідів із вхідних листів, із сайту, або соціальних мереж. Додавайте обов’язкові поля для картки клієнтів та контролюйте повноту ваших даних, аби завжди мати потрібну інформацію.

Окрім того, завдяки спеціальному функціоналу CRM-системи, ви також можете налаштувати автоматичну перевірку даних на наявність дублікатів, щоб бути впевненими, що всі ліди, які з'являються у вас у базі, унікальні.

Як це працює в NetHunt CRM?

З NetHunt CRM ви можете створювати картки клієнтів із різних каналів та автоматично додавати усі доступні дані про потенційного клієнта.

По-перше, NetHunt CRM може автоматично додавати дані із Google Контактів. Цілком можливо, що у ви вже сумлінно підходите до організації бази даних, і всі ваші партнери, потенційні клієнти та клієнти зберігаються у Google Контактах. Експертно заявляємо, що, загалом, це доволі непоганий вибір. Google Контакти — це і справді чудова адресна книга, тож є висока вірогідність того, що ви не хочете переходити на іншу; ми це розуміємо.

Та, в свою чергу, хочемо вам запропонувати швидкий та надійний спосіб значно покращити (доволі базовий, якщо бути відвертими) функціонал Google Контактів. У NetHunt CRM є синхронізація Google Контактів — ви можете автоматично переносити всі контакти з Контактів Google та автоматично оновлювати інформацію про них. Синхронізація відбувається постійно, через регулярні проміжки часу, тож вся інформація буде занесена до CRM.

Що робити, якщо у вас є контакти в іншому місці, наприклад, у електронній таблиці (Excel чи Spreadsheets)? Що ж, NetHunt CRM підтримує імпорт .CSV. Ви можете оперативно  експортувати всі свої контакти з електронної таблиці у формат .CSV та за лічені хвилини імпортувати їх у систему.

Окрім цього, ви можете створювати нові контакти із вхідного імейла лише у кілька кліків, автоматично відобразивши ім’я, прізвище, імейл-адресу клієнта.

Якщо ви використовуєте форми зворотнього зв’язку на сайті для генерації лідів, з NetHunt CRM ви не втратите жодного потенційного клієнта — NetHunt CRM пропонує усім клієнтам свої власні веб-форми для сайту.

Сегментація бази контактів та клієнтів

Є таке файний вислів: “я не долар, щоб усім подобатися!” Його можна легко застосувати і до контенту, яким ви ділитеся зі своєю аудиторією. Якщо ви намагаєтеся одним вистрілом вбити одразу стадо зайців, скоріш за все, ваша куля не дожене жодного.

Добре, досі метафор — давайте напряму, з конкретними прикладами.

Справа в тому, що занадто генералізований контент, який намагається охопити якомога більший відсоток аудиторії, часто виходить дуже поверхневим та великим за обсягом. Ось і виходить, що одна частина його буде нерелевантною, а інша — недостатньо експертною та дієвою. В кінці кінців виходить, що ви витрачаєте купу ресурсів на створення матеріалів водночас “для всіх та ні для кого”.

Боротися з таким марнотратством спеціалістам з маркетингу та продажу допомагає сегментація аудиторії. За допомогою якісної сегментації бізнеси можуть залучати правильну аудиторію та знаходити контент чи пропозиції, які з нею резонують. Це також впливає на відсоток відкриттів імейлів, рівень кліків та, власне, відповідей та інших ціьових дій, як-от реєстрація в продукт.

Ви можете сегментувати свою аудиторію за цілою низкою різних критерій...

  • За демографічними показниками, як-от вік, стать та місце розташування.
  • За психографікою; поведінкою на основі інтерв'ю та опитувань.
  • За взаємодією: наприклад, чи відкривають вони електронні листи та чи клікають на посилання.
  • За шляхом покупця: на якому етапі знаходиться кожен потенційний клієнт.

Легче за все сегментувати аудиторію можна за допомогою CRM-системи.

Як це працює в NetHunt CRM?

Уявімо, що нам необхідно надіслати електронний лист усім партнерам із бази контактів з посадою Директор. Для цього ми сегментуємо нашу базу. Кожна картка клієнта, якщо вона заповнена правильно, має містити поле з посадою та статусом.

Ми просто перейшли до папки Контакти, вибрали фільтр за статусом “Партнер” та посадою “Директор”. Зберігаємо цей фільтр і, вуаля, ми створили окремий сегмент аудиторії, на яку можемо надсилати релевантні та супер-персоналізовані листи.

Сегментація клієнтів у NetHunt CRM
Сегментація клієнтів у NetHunt CRM

Воронка продажу

Воронка продажу – це візуальне відображення різних етапів угоди, які проходить клієнт від першого контакту до купівлі. Це простий інструмент, який допомагає компаніям стандартизувати процес продажу, запобігти випаданню клієнтів із фокусу менеджера та максимізувати прибуток.

Використовувати воронку продажів особливо доцільно, коли менеджери працюють одночасно над кількома угодами. Вона дає продажникам уявлення про сукупність всіх потенційних клієнтів; цінність, яку бізнесу принесе кожна потенційно закрита угода та дії, які потрібно виконати, щоб закриту кожну конкретну угоду швидше.

Побудувати воронку продажу вкрай складно без спеціального програмного забезпечення, тож без надійної CRM-системи тут не обійтися.

Як це працює в NetHunt CRM?

Коли справа доходить до побудови воронки продажів, NetHunt CRM досить гнучка і надає вам можливість додати такі етапи воронки, що відповідатимуть вашому конкретному процесу.

Давайте подивимося як створити воронку продажу у NetHunt CRM…

  1. Відкрийте папку «Угоди», натисніть «Картковий вид» та згрупуйте угоди за полем «Етап».
  2. Цей картковий вид і є вашою воронкою продажів; тут же можна налаштувати етапи.
  3. Натисніть кнопку «Налаштування картки», щоб визначити, які параметри угоди відображатимуться. Наприклад, сума угоди або кількість днів на етапі воронки.
  4. Збережіть цей фільтр, воронку продажу, щоб мати швидкий доступ.

Ось так виглядає воронка продажу у NetHunt CRM:

Воронка продажу у NetHunt CRM
Воронка продажу у NetHunt CRM

Збережені фільтри для моніторингу важливої інформації

Існує пряма залежність між розміром бізнесу та кількістю потенційних клієнтів та угод, з якими ваші спеціалісти з продажу працюють в кожний конкретний момент. Ускладнює ситуацію і те, що ліди заходять у воронку продажу не одночасно і навіть не поступово, тож є висока вірогідність того, що вам потрібно буде обробляти потенційних клієнтів, які знаходяться на різному етапі воронки і потребують різних дій від менеджерів.

І якщо з десятком-другим лідів ще можна розібратися, тримаючи інформацію про них у голові або у паперовому записничку, то як тільки кількість лідів перевалить за 30 такий підхід швидко перестає бути ефективним (або й навіть просто можливим). Де гарантії того, що ви ні про кого не забудете? В решті-решт, всі ми люди! А така помилка може призвести до втрати угоди та коштувати вам чимало грошей.

На допомогу приходять фільтри, які можна налаштувати у CRM-системі, щоб уся важлива інформація завжди була перед очима.

Як це працює в NetHunt CRM?

Фільтри та збережені види висвітлюють різні аспекти вашого бізнесу, щоб ви могли зрозуміти, що на вас чекає далі, що потребує особливої уваги; де ваші перемоги, а де ваші поразки.

Ось декілька фільтрів, які ми радимо налаштувати та зберегти у NetHunt CRM.

Фільтр за каналами продажу. Розуміючи, звідки приходить більша частина ваших потенційних клієнтів, ви можете або зосередити час вашої команди продажу на цьому каналі, або сфокусуватися на покращенні результатів менш ефективних каналів. Таким чином, ви оптимізуєте лідогенерацію.

Фільтр за каналами продажу
Фільтр за каналами продажу

Фільтр за часом останнього контакту з клієнтами. Ви можете втрачати клієнтів банально із-за того, що вчасно їм не зателефонували або ж не запитали як справи із використанням вашого продукту чи сервісу. За допомогою NetHunt CRM, ви можете створити окремий фільтр, куди будуть потрапляти ліди, з якими ви давно не спілкувались (період часу ви можете визначити самостійно, адже це залежить від специфіки вашого бізнесу).

Фільтр за втраченими угодами. Рано чи пізно, користувачі припиняють платити за ваш продукт. Так іноді трапляється, і це нормально для будь-якого бізнесу. У цій ситуації важливо розуміти причини, чому вони не хочуть більше користуватись вашими послугами. Фільтруючи користувачів на основі причини їх відмови, ви можете переконатися, що ця причина більше не повториться. Якщо багато клієнтів підуть по причині “Функція А мене не влаштовує”, то вам буде зрозуміло над чим треба працювати вашій команді.

Фільтр за втраченими угодами

Фільтр за угодами, які мають закритись (у обраний період). Ця інформація допомагає розставляти пріоритети та зусилля, гарантуючи, що ви зосереджуєтесь на найважливіших угодах і залишаєте менш чутливі до часу завдання на потім. Крім того, це дає вам змогу швидко виявити будь-які потенційні перешкоди або проблеми на шляху до закриття угоди. Цей фільтр також допомагає спрогнозувати обсяги продажу.

Фільтр за датою закриття угоди
Фільтр за датою закриття угоди

Фільтр за новими угодами для менеджера. Нові угоди та ліди ніколи не повинні довго затримуватись у воронці у стадії “Новий лід”, адже якщо не ви, то конкуренти вас випередять і ви зможете попрощатись із грошима. Це можна попередити, а особливо з NetHunt CRM, автоматизувавши розподіл лідів між менеджерами. А менеджер, натомість, налаштує собі фільтр, та буде завжди мати перед очима нові ліди у воронці та швидко їх обробляти.

Фільтр за новими угодами для менеджера
Фільтр за новими угодами для менеджера

Автоматизація продажу

Автоматизація дає можливість продажникам зосередитись на тому, що вони роблять найкраще – заробляти гроші, тоді як всі монотонні завдання за них буде робити програмне забезпечення.

Без упередження, Автоматизація від NetHunt CRM є потужним інструментом, який допомагає звільнити час відділу продажу, зменшуючи мануальні завдання. Не потрібно бути програмістом чи передовим технічним спеціалістом, щоб автоматизувати процеси у NetHunt CRM.

Все, що вам потрібно, — це базове розуміння робочих процесів вашої команди та трішки креативності.

Як це працює в NetHunt CRM?

Автоматизація працює за принципом “Тригер - Дія”. Тобто, щось має відбутись, щоб сталася наступна дія. З NetHunt CRM ви можете автоматизувати практично всю воронку продажу від залучення лідів та створення картки клієнта з автоматичним введенням даних до підігріву лідів та відправки автоматичних сповіщень, коли відбувається подія, варта уваги.

Давайте розглянемо один з тих процесів продажів, який найбільше потребує ручної роботи: підігрів лідів.

Підігрів потенційних клієнтів за рахунок відправки електронних листів має на меті встановлення міцних відносин між брендом та потенційним клієнтом до моменту купівлі.

Під час цього процесу клієнти отримують корисне та своєчасне спілкування з брендом. Звісно, багато чого залежить від вмісту листів, які ви надсилаєте.

Наведений вище автоматизований робочий процес це ланцюжок з привітанням потенційного клієнта після реєстрації.

Автоматичний підігрів лідів
Автоматичний підігрів лідів
  1. Перший крок – наш тригер; заповнення форми зворотнього зв’язку на сайті.У цьому випадку це веб-форма «Підписатися на розсилку». Коли хтось заповнює цю форму, запускається наш автоматичний ланцюжок.
  2. Наступним кроком створюється картка клієнта, в яку передаються всі дані із форми.
  3. У той же час нашому підписнику надсилається перший лист.
  4. Далі ми чекаємо три дні та надсилаємо наступний лист, в якому вже можемо пропонувати свої послуги чи платний продукт.
  5. Це процес автоматичний підігріву лідів. Ми також підготували статтю, де описали інші процеси продажу, які варто автоматизувати.

    Звітність

    Навряд чи ви зможете швидко рости та збільшувати прибутки компанії, якщо не будете відстежувати основні показники відділів та коригувати стратегію чи активності на основі цих показників.

    CRM-система дає вам розуміння того, які процеси працюють, а які ні. Більше того, ми рекомендуємо поєднувати дані з різних систем, щоб бачити повну картину бізнесу – із CRM-системи, Google Analytics, продуктової аналітики, платіжної системи – відстежувати взаємозв’язки та робити висновки, основані на даних.

    Як це працює в NetHunt CRM?

    У NetHunt CRM ви можете побудувати різноманітні звіти, щоб відстежувати прогрес відділу, наскільки ви досягаєте своїх цілей та які процеси варто передивитись.

    Ось лише кілька звітів, які ви можете побудувати у NetHunt:

    Загальний обсяг продажу. Цей звіт показує вартість усіх угод, які ви уклали за певний період. Ви можете фільтрувати ці угоди за різними параметрами, як-от менеджер, який закрив угод, канал залучення клієнта тощо.

    Звіт про цілі продажу. Подивіться, наскільки ваша команда близька до досягнення загальної мети продажів. Такий звіт автоматично оновлюється після того, як менеджер закриває наступну угоду.

    Розподіл угод за етапами воронки. Цей звіт допомагає визначити ідеальний проміжок часу для угоди на кожному етапі продажу і покращуйте ефективність вашої команди.

    Причина втрати угод. Аналізуйте основні причини втрати угод, щоб скоригувати стратегію продажу та покращити кількість угод, що ви закриваєте.

    Окрім того, NetHunt CRM інтегрується із Google Data Studio, що дає можливість відобразити дані із різних систем на одному дашборді. Наприклад, ви можете вивести на один дашборд дані по певному регіону - трафік на сайт у певній країні (дані тягнуться із Google Analytics), кількість нових лідів із цієї країни (дані тягнуться із NetHunt CRM), кількість закритих угод і їх сума за певний період (дані тягнуться із NetHunt CRM).

    Таким чином, ви можете відслідковувати конверсію із трафіка у ліди, аналізувати кожен канал трафіку з точки зору конверсії і так далі. Дивитись, наскільки активні користувачі із цього регіону або ж наскільки довго вони користуються вашим продуктом або сервісом.

    Ось як може виглядати дашборд у Google Data Studio.

    Google Data Studio дашборд
    Google Data Studio дашборд

    Насправді це лише частина функціоналу NetHunt CRM, який допоможе вашому бізнесу зростати, пришвидшувати продаж та заробляти більше. Для того, щоб дізнатися більше про нашу систему, бронюйте дзвінок з представниками нашої Customer Success команди, на якому вам розкажуть більше про NetHunt CRM та як ваш конкретний бізнес може використовувати його різноманітний функціонал для досягнення своїх цілей.

    Ну і, звісно, не забувайте підписуватися на наш Телеграм-канал. Там ми ділимося лайфхаками з продажу, маркетингу та NetHunt CRM у режимі реального часу.

    Зміст