Рутинні задачі — один із найзапекліших ворогів будь-якого менеджера з продажу.

Будьмо відверті, чи не хотіли б ви нарешті перестати вручну вводити дані в CRM, копіювати одне і те саме шаблонне повідомлення для сотень лідів, занотовувати всі зустрічі та повідомлення, якими обмінюєтесь із потенційними клієнтами?

Це довго, нудно і часто вкрай неефективно.

У кожного менеджера з продажу знайдеться хоча б декілька історій про те, як він забув надіслати фолоуап ліду, відправити додаткові матеріали після демо-дзвінка чи перенести угоду на наступний етап воронки продажу. Це нормально, це — людський фактор.

Але саме це і сповільнює розвиток вашого бізнесу. Тож, ручним процесам пора покласти кінець (хоча б частково).

Команда NetHunt CRM вірить у силу автоматизації і несе цю ідею у широкий загал. Ми пропонуємо широкий спектр інструментів, що здатні полегшити вашу роботу у продажах, позбути вас рутинних клопотів та дозволити вам зосередитись на більш креативних задачах.

У цій статті ми поговоримо про те, що таке автоматизація процесу продажів, розповімо про основні процеси, які NetHunt CRM допоможе оптимізувати та автоматизувати, і, звісно, в деталях пояснимо, яку користь це може принести вашому бізнесу.

Що таке автоматизація продажів?

Автоматизація продажів — це делегування повторюваних, рутинних завдань, які зазвичай виконують менеджери з продажу, спеціальному програмному забезпеченню.

Автоматизація покликана значно зекономити час менеджерів з продажу та дозволити їм зосередитися на більш важливих задачах, що потребують активного людського втручання. Наприклад, на дзвінках, укладдані угод та налагодженні особистих відносин із лідами та клієнтами.

Ще декілька років тому, автоматизувати продажі можна було лише за допомогою сторонніх сервісів та цілої низки додаткових інструментів.

Але технологічний прогрес не стоїть на місці.

Вже сьогодні більшість сучасних CRM-систем пропонують своїм користувачам потужний функціонал для автоматизації продажу, що вбудований прямо в програмне забезпечення CRM.

NetHunt CRM — не виключення! Далі — топ-9 процесів продажу, які можна автоватизувати за допомогою нашої CRM-системи.

Які процеси продажів можна автоматизувати за допомогою NetHunt CRM?

Команда NetHunt CRM подбала про те, щоб надати своїм користувачам цілий спектр функціоналу, необхідного для автоматизації різноманітних процесів продажу.

Від процесу залучення лідів і до їхнього розподілу між менеджерами з продажу, від створення завдань та сповіщень до просування угод воронкою продажів — в NetHunt CRM можна автоматизувати переважну більшість процесів продажу.

І в цьому одна з основних переваг NetHunt CRM: вона не замінює менеджерів з продажу (не переживайте, до захоплення роботами світу ще далеко!), а спрощує їхню працю та робить їх ще ціннішими.

Як?

Справа в тому, що завдяки автоматизації частини процесів, менеджери з продажу мають більше вільного часу, який вони можуть витратити на підвищення кваліфікації, побудову якісних відносин із клієнтами, удосконалення скриптів розмов, написання робочих повідомлень для спілкування з лідами.

💡До речі, якщо ви давно шукали той самий шаблон — неважливо, чи то для спілкування електронною поштою, чи то для повідомлень у месенджерах, — обов’язково ознайомтеся із нашою бібліотекою безкоштовних шаблонів.

Окрім того, автоматизація певних процесів продажу дозволяє впевнитись у тому, що інформація у базі даних завжди буде чистою, повною та актуальною. Відповідно, всі процеси та рішення, які дотично чи напряму залежать від якості даних будуть кращими.

Зацікавили вас? Тоді гайда розповімо про базові процеси продажу, які можна автоматизувати за допомогою NetHunt CRM.

Автоматичне введення та оновлення даних

Ваші дані – це ДНК вашого бізнесу. У них зашифрована історія вашої компанії: все, що відбувалося з бізнесом у минулому; все, над чим ваша команда працює зараз; і все, що, теоритично, станеться з компанією у майбутньому. Отже, регулярний запис даних, їхня підтримка на належному рівні шляхом послідовних чисток та впорядкування, їхній надійний захист — це надважливе завдання для кожного бізнесу. Для його вирішення необхідний добре продуманий систематизований підхід. Краще за все, автоматизований.

Чому так? Відповідь на це питання цілком тривіальна: коли ви додаєте нову інформацію до бази даних вручну, це відкриває цілу прірву ризиків, бо часто тягне за собою помилки, пропущені дані, описки. Ручне введення даних майже ніколи не дозволяє досягти такого ж рівня чистоти бази як у ситуації, коли процес автоматизований.

Саме тому бізнесам варто замислитися над імплементацією спеціалізованого інструменту, тобто CRM-системи.

Із CRM ви можете попрощатись з ручним введенням даних назавжди. Створюйте нових лідів із вхідних листів, із сайту, або соціальних мереж. Додавайте обов’язкові поля для картки клієнтів та контролюйте повноту ваших даних, аби завжди мати потрібну інформацію.

Окрім того, завдяки спеціальному функціоналу CRM-системи, ви також можете налаштувати автоматичну перевірку даних на наявність дублікатів, щоб бути впевненими, що всі ліди, які з'являються у вас у базі, унікальні.

Як це працює в NetHunt CRM?

З NetHunt CRM ви можете створювати картки клієнтів із різних каналів та автоматично додавати усі доступні дані про потенційного клієнта.

По-перше, NetHunt CRM може автоматично додавати дані із Google Контактів. Цілком можливо, що у ви вже сумлінно підходите до організації бази даних, і всі ваші партнери, потенційні клієнти та клієнти зберігаються у Google Контактах. Експертно заявляємо, що, загалом, це доволі непоганий вибір. Google Контакти — це і справді чудова адресна книга, тож є висока вірогідність того, що ви не хочете переходити на іншу; ми це розуміємо.

Та, в свою чергу, хочемо вам запропонувати швидкий та надійний спосіб значно покращити (доволі базовий, якщо бути відвертими) функціонал Google Контактів. У NetHunt CRM є синхронізація Google Контактів — ви можете автоматично переносити всі контакти з Контактів Google та автоматично оновлювати інформацію про них. Синхронізація відбувається постійно, через регулярні проміжки часу, тож вся інформація буде занесена до CRM.

Що робити, якщо у вас є контакти в іншому місці, наприклад, у електронній таблиці (Excel чи Spreadsheets)? Що ж, NetHunt CRM підтримує імпорт .CSV. Ви можете оперативно  експортувати всі свої контакти з електронної таблиці у формат .CSV та за лічені хвилини імпортувати їх у систему.

Окрім цього, ви можете створювати нові контакти із вхідного імейла лише у кілька кліків, автоматично відобразивши ім’я, прізвище, імейл-адресу клієнта.

Якщо ви використовуєте форми зворотнього зв’язку на сайті для генерації лідів, з NetHunt CRM ви не втратите жодного потенційного клієнта — NetHunt CRM пропонує усім клієнтам свої власні веб-форми для сайту.

Процес збору запитів та заявок із різних джерел

Одна з переваг NetHunt СRМ полягає в тому, що ми пропонуємо безліч інтеграцій із популярними серед українських менеджерів з продажу інструментів — Gmail, Intercom, основні месенджери (Facebook Messenger, Viber, Telegram), телефонія (Ringostat, Binotel) тощо.

Це дозволяє не пропускати жодної нової можливості продажу, аже всі заявки та запити із різних джерел автоматично збираються в одному місці — NetHunt CRM.

Окрім того, що це значно спрощує процес збору клієнтськи даних та їхнього впорядкування, автоматизація цього процесу також підвищує чистоту цих даних — жодного “людського фактору” та опечаток при вводі даних.

Використовуючи NetHunt CRM, ви можете досягти наступного…

  • Завдяки тісній інтеграції NetHunt CRM із Gmail, ви можете автоматично створити картку клієнта в CRM із вхідного листа. Всі Всі доступні дані підтягнуться, а подальше листування буде занотоване в Історії активності.
  • Завдяки вбудованим веб-формам NetHunt CRM, ви можете автоматизувати захоплення лідів із форми зворотнього зв'язку на сайті. Щойно хтось заповнить форму, він буде автоматично доданий у вашу CRM як новий потенційний клієнт. Всі дані із форми будуть також автоматично додані до CRM. Після цього, ви можете запустити автоматичний процес підігріву лідів та надіслати серію листів, в яких розповідатимете про свій продукт та як він допомагає бізнесу.
  • Якщо хтось вирішить зв’язатися з вами через чат на сайті, ви також можете створити картку клієнту із цього чату завдяки інтеграції з Intercom. Цей чат буде відображений у картці клієнта, тож ви не загубите жодну комунікацію з ним.
  • Завдяки інтеграції із популярними месенджерами, ви зможете автоматично створювати картки клієнта в CRM із вхідних чатів, а також надсилати повідомлення у месенджер, не виходячи із CRM-системи.
  • Те ж саме можна сказати про дзвінки — через інтеграцію з Binotel та Ringostat, ви можете створювати картку контакту у CRM та по ходу розмови заносити всі важливі дані туди.
  • Якщо ви знайшли компанію або контакт у LinkedIn, ви можете в один клік перенести всю інформацію, яка є на сторінці у нову чи вже наявну картку клієнта у CRM, завдяки інтеграції NetHunt CRM з LinkedIn.

Процес розподілу лідів серед менеджерів з продажу

Надзвичайно важливо оперативно реагувати на нові запити від лідів та клієнтів, Адже від того, наскільки швидко ви встановите перший контакт, залежить ймовірність закриття угоди.

Скоріше за все, коли ви отримуєте заявку від потенційного клієнта, її отримують і ваші конкуренти. Тому діяти потрібно швидко!

На щастя, рішення існує. За допомогою NetHunt CRM, ви можете автоматично розподіляти нові заявки між менеджерами, як тільки вони надходять до системи, що значно пришвидчить процес встановлення першого контакту із лідами.

Ви можете налаштувати рівномірний розподіл потенційних клієнтів між менеджерами з продажу або ж назначати відповідальних менеджерів за певними критеріями.

Наприклад, якщо у вас є менеджер, який має найбільше досвіду у роботі із потенційними клієнтами з галузі логістики, ви можете назначати лідів із цієї індустрії лише на нього. Або, якщо певні менеджери працюють із малим та середнім бізнесом, а інші із корпораціями, ви можете налаштувати відповідний розподіл потенційних клієнтів за розміром компанії.

➡️ Детальніше про призначення записів та завдань за алгоритмом round-robin в цій статті в Базі знань.

Лійку продажу

Лійка продажу, більш відома як воронка продажу, – це візуальне відображення різних етапів угоди, які проходить клієнт від першого контакту до купівлі. Це простий інструмент, який допомагає компаніям стандартизувати процес продажу, запобігти випаданню клієнтів із фокусу менеджера та максимізувати прибуток.

Використовувати воронку продажів особливо доцільно, коли менеджери працюють одночасно над кількома угодами. Вона дає продажникам уявлення про сукупність всіх потенційних клієнтів; цінність, яку бізнесу принесе кожна потенційно закрита угода та дії, які потрібно виконати, щоб закриту кожну конкретну угоду швидше.

Побудувати воронку продажу вкрай складно без спеціального програмного забезпечення, тож без надійної CRM-системи тут не обійтися.

Як це працює в NetHunt CRM?

Коли справа доходить до побудови воронки продажів, NetHunt CRM досить гнучка і надає вам можливість додати такі етапи воронки, що відповідатимуть вашому конкретному процесу.

Давайте подивимося як створити воронку продажу у NetHunt CRM…

  1. Відкрийте папку «Угоди», натисніть «Картковий вид» та згрупуйте угоди за полем «Етап».
  2. Цей картковий вид і є вашою воронкою продажів; тут же можна налаштувати етапи.
  3. Натисніть кнопку «Налаштування картки», щоб визначити, які параметри угоди відображатимуться. Наприклад, сума угоди або кількість днів на етапі воронки.
  4. Збережіть цей фільтр, воронку продажу, щоб мати швидкий доступ.

Ось так виглядає лійка продажу у NetHunt CRM:

Воронка продажу у NetHunt CRM
Воронка продажу у NetHunt CRM

Процес підігріву лідів

Коли ви додаєте нового ліда до вашої бази даних, наступним логічним кроком для ваших менеджерів з продажу буде розпочати процес “підігріву” цього потенційного клієнта.

Ви можете налаштувати автоматизацію таким чином, що щойно лід потрапляє в воронку продажу, система автоматично надсилає йому імейл (або ж, якщо ви прихильник дріп-маркетингу, то активує ланцюг імейлів).

➡️Дізнайтеся про те, як правильно скласти ланцюг імейлів, щоб успішно закрити угоду у нашому дописі Ланцюжок листів на мільйон: як закрити угоду за допомогою follow-up розсилки.

Що цікаво, автоматизації в NetHunt CRM також дозволяють автоматично пересувати лідів на наступний етап воронки продажу, залежно від їхньої взаємодії із листами (була відповідь, чи ні; чи клікнув лід на посилання в імейлі тощо).

Процес пріоритизації лідів

Пріоритезація потенційних клієнтів є одним з ключових бізнес-процесів і фактором, який допомагає вирішити, наскільки важливо приділити увагу цьому ліду, щоб закрити угоду.  

Саме пріоритезація лідів вказує на те, який підхід менеджерам з продажу слід використовувати — автоматизоване невтручання чи проактивність.

Цей процес можна значно спростити за допомогою автоматизацій NetHunt CRM. Просто налаштуйте автоматизаціію, яка б змінювала пріоритет ліда в системі, залежно від відповідності певній низці критерії (які ви самі можете обрати).

Наприклад, якщо потенційний клієнт читає кожен лист, йому можна надати вищий пріоритет. А якщо клієнт не відповів на останні п’ять листів, його пріоритет можна понизити.

Втім, спектр критеріїв не обмежується вищенаведеними прикладами — NetHunt CRM дозволяє міксувати різноманітні параметри, аж допоки ви не знайдете найбільш оптимальну комбінацію для себе.

Ось неповний список параметрів, на які ви можете спиратися при створенні правил автоматичної зміни пріоритетності угоди…

  • Посада
  • Взаємодія з вебформами
  • Етап у воронці продажів
  • Взаємодія з вашою компанією в LinkedIn
  • Відкриті тікети підтримки

Створення завдань та нагадувань для окремих етапів воронки продажу

Тримати у пам’яті абсолютно всі завдання, які вам треба виконати протягом дня, тижня або місяця — надзвичайно складно, а іноді — якщо ви менеджер з продажу — майже неможливо.

Втім, забувати про зустрічі, фолоуапи та дзвінки також не варіант. Всього лиш пара таких помилок може привести до зростання кількості упущених угод та влетіти вашому бізнесу у чималу копієчку.

Але є і гарні новини: налаштувавши всього декілька автоматизацій в NetHunt CRM, ви перестати переживати про те, що ви зось забули — система потурбується про те, щоб нагадати вам про всі важливі завдання!

Ось кілька прикладів процесів які ви можете автоматизувати завдяки NetHunt CRM…

  • Після того, як завдяки вашому автоматизованому процесу лід був прогрітий та переданий менеджеру з продажу, для менеджера може бути автоматично створено завдання зв’язатись з цим потенційним клієнтом протягом певного періоду часу.
  • Кожного разу, коли ліда буде переміщено на наступний етап воронки продажів, відповідні завдання для цього етапу автоматично створюватимуться для менеджера, якому його було передано.
  • Для різних типів завдань можна встановлювати автоматичні нагадування через визначені проміжки часу, гарантуючи, що ваші менеджери з продажу завжди знатимуть, які завдання входять до їх планів на день

Процес контролю над «забутими» угодами

У NetHunt CRM можна налаштувати фільтр, за допомогою якого, ви будете бачити всі угоди, з якими не взаємодіяли протягом певного періоду часу. Для цього необхідно налаштувати певне статистичне поле. Це може бути “кількість днів з моменту отримання останнього листа”, або “кількість днів на певному етапі воронки”, або “остання дата взаємодії” тощо.

Налаштувавши цей фільтр, менеджер бачитиме потенційних клієнтів, які не контактували із бізнесом протягом певного часу та зможе прийняти рішення щодо додаткових дій, наприклад, подзвонити ліду чи відправити фолоуап.

Цей фільтр автоматично оновлюється і гарантує, що ваші менеджери завжди можуть відстежувати, з ким їм треба знову встановити контакт та продовжити роботу над угодами.

Процес відстеження виконання KPI співробітників

NetHunt CRM може автоматично створювати звіти, які керівники відділів можуть використовувати для відстеження продуктивності своїх співробітників. Зрештою, для бізнесу дуже важливо знати, наскільки ефективно працює команда та кожен член команди окремо.

Знати це важливо, щоб...

  • Складати фінансові плани
  • Прогнозувати прибутки
  • Планувати навчання команд та удосконалення їх навичок

Звітність у NetHunt CRM дають можливість побачити які процеси працюють, а які варто передивитись.

Ось невеликий перелік звітів, які можна налаштувати у NetHunt CRM...

  • Звіт про продажі – дає огляд того, скільки потенційних клієнтів перебуває на тому чи іншому етапі продажів на цей час.
  • Звіт про загальні продажі — звіт про загальну суму продажів.
  • Звіт про продажі за менеджером– сума угод, закритих певними менеджерами з продажу.
  • Звіт за каналом продажу — кількість продажів із певного джерела, з якого були згенеровані ліди (реклама, сайт, LinkedIn, вхідні дзвінки, тощо).
  • Прогноз продажу — прибуток, який ви плануєте отримати від продажів у певний період часу.
  • Звіт про причину втрати угоди — кількість втрачених продажів, категоризовані за причиною втрати. Наприклад, висока ціна, нестача певного функціоналу.
  • Звіт про цілі продажів – показує, наскільки близька ваша команда до досягення загальної цілі продажів.
  • Звіт про час угоди на етапі – показує час, який угоди знаходяться на певних етапах воронки продажів.  

Усі ці звіти оновлюються автоматично в режимі реального часу. А завдяки нашій інтеграції з Looker Studio (раніше відома як Data Studio) дані із CRM можна поєднувати із різними джерелами даних, наприклад Google Analytics чи продуктова аналітика, щоб бачити картинку бізнесу в цілому.

Процес створення повторних угод

Використовуючи інструменти автоматизації NetHunt CRM, ви можете налаштувати процес, який автоматично створюватиме повторні угоди на основі попередньо визначених параметрів.

Наприклад, коли термін контракту з клієнтом наближається до завершення, CRM автоматично створить нову, повторну угоду та поверне цього ліда до воронки продажів.

Також, разом із створенням повторної угоди, ви можете створити завдання для відповідального менеджера з продажу, щоб він заздалегідь зв’язався із клієнтом, попередив для терміни завершення договору та обговорив майбутній контракт.

Процес отримання зворотного зв'язку

Задля того, щоб зменшити відтік клієнтів — а в ідеалі, перетворити їх на бренд-адвокатів, — вам необхідно продовжувати вибудову ваших відносин навіть після укладання угоди. Необхідно запровадити проактивний Customer Success та постійно нагадувати клієнту, що його думка та його успіх для вас важливі.

Збір зворотнього зв’язку чудово підходить для цього.

По-перше, зворотній зв’язок допомагає оцінити рівень задоволеності клієнтів, дізнатись про недоліки продукту з точки зору клієнта та зростити рівень довіри до вас, як бізнесу.

Але ось в чому складність: збирати відгуки одразу після укладання угоди не вийде — необхідно дати клієнту час покористуватися продуктом та сформувати враження про роботу з ним. Отже, планувати оціночні дзвінки варто через 1, 3, 6 місяців після укладання угоди.

Коли клієнтів всього декілька, то проблеми начебто і нема. Але якщо їх багато, шанс забути про когось та не відправити листа вчасно зростає в геометричній прогресії.

Рішення? Делегуйте цю задачу автоматизації в NetHunt CRM та налаштуйте автоматичні ланцюги листів для збору відгуків кожні декілька місяців.  

Звичайно, NetHunt CRM також відстежуватиме як клієнт взаємодіяв із листом і надішле ще одне повторне повідомлення через деякий час, якщо відповідь все ще не буде отримано.

Звітність

Навряд чи ви зможете швидко рости та збільшувати прибутки компанії, якщо не будете відстежувати основні показники відділів та коригувати стратегію чи активності на основі цих показників.

CRM-система дає вам розуміння того, які процеси працюють, а які ні. Більше того, ми рекомендуємо поєднувати дані з різних систем, щоб бачити повну картину бізнесу – із CRM-системи, Google Analytics, продуктової аналітики, платіжної системи – відстежувати взаємозв’язки та робити висновки, основані на даних.

Як це працює в NetHunt CRM?

У NetHunt CRM ви можете побудувати різноманітні звіти, щоб відстежувати прогрес відділу, наскільки ви досягаєте своїх цілей та які процеси варто передивитись.

Ось лише кілька звітів, які ви можете побудувати у NetHunt:

Загальний обсяг продажу. Цей звіт показує вартість усіх угод, які ви уклали за певний період. Ви можете фільтрувати ці угоди за різними параметрами, як-от менеджер, який закрив угод, канал залучення клієнта тощо.

Звіт про цілі продажу. Подивіться, наскільки ваша команда близька до досягнення загальної мети продажів. Такий звіт автоматично оновлюється після того, як менеджер закриває наступну угоду.

Розподіл угод за етапами воронки. Цей звіт допомагає визначити ідеальний проміжок часу для угоди на кожному етапі продажу і покращуйте ефективність вашої команди.

Причина втрати угод. Аналізуйте основні причини втрати угод, щоб скоригувати стратегію продажу та покращити кількість угод, що ви закриваєте.

Окрім того, NetHunt CRM інтегрується із Google Data Studio, що дає можливість відобразити дані із різних систем на одному дашборді. Наприклад, ви можете вивести на один дашборд дані по певному регіону - трафік на сайт у певній країні (дані тягнуться із Google Analytics), кількість нових лідів із цієї країни (дані тягнуться із NetHunt CRM), кількість закритих угод і їх сума за певний період (дані тягнуться із NetHunt CRM).

Таким чином, ви можете відслідковувати конверсію із трафіка у ліди, аналізувати кожен канал трафіку з точки зору конверсії і так далі. Дивитись, наскільки активні користувачі із цього регіону або ж наскільки довго вони користуються вашим продуктом або сервісом.

Ось як може виглядати дашборд у Google Data Studio.

Google Data Studio дашборд
Google Data Studio дашборд

Збережені фільтри для моніторингу важливої інформації

Існує пряма залежність між розміром бізнесу та кількістю потенційних клієнтів та угод, з якими ваші спеціалісти з продажу працюють в кожний конкретний момент. Ускладнює ситуацію і те, що ліди заходять у воронку продажу не одночасно і навіть не поступово, тож є висока вірогідність того, що вам потрібно буде обробляти потенційних клієнтів, які знаходяться на різному етапі воронки і потребують різних дій від менеджерів.

І якщо з десятком-другим лідів ще можна розібратися, тримаючи інформацію про них у голові або у паперовому записничку, то як тільки кількість лідів перевалить за 30 такий підхід швидко перестає бути ефективним (або й навіть просто можливим). Де гарантії того, що ви ні про кого не забудете? В решті-решт, всі ми люди! А така помилка може призвести до втрати угоди та коштувати вам чимало грошей.

На допомогу приходять фільтри, які можна налаштувати у CRM-системі, щоб уся важлива інформація завжди була перед очима.

Як це працює в NetHunt CRM?

Фільтри та збережені види висвітлюють різні аспекти вашого бізнесу, щоб ви могли зрозуміти, що на вас чекає далі, що потребує особливої уваги; де ваші перемоги, а де ваші поразки.

Ось декілька фільтрів, які ми радимо налаштувати та зберегти у NetHunt CRM.

Фільтр за каналами продажу. Розуміючи, звідки приходить більша частина ваших потенційних клієнтів, ви можете або зосередити час вашої команди продажу на цьому каналі, або сфокусуватися на покращенні результатів менш ефективних каналів. Таким чином, ви оптимізуєте лідогенерацію.

Фільтр за каналами продажу
Фільтр за каналами продажу

Фільтр за часом останнього контакту з клієнтами. Ви можете втрачати клієнтів банально із-за того, що вчасно їм не зателефонували або ж не запитали як справи із використанням вашого продукту чи сервісу. За допомогою NetHunt CRM, ви можете створити окремий фільтр, куди будуть потрапляти ліди, з якими ви давно не спілкувались (період часу ви можете визначити самостійно, адже це залежить від специфіки вашого бізнесу).

Фільтр за втраченими угодами. Рано чи пізно, користувачі припиняють платити за ваш продукт. Так іноді трапляється, і це нормально для будь-якого бізнесу. У цій ситуації важливо розуміти причини, чому вони не хочуть більше користуватись вашими послугами. Фільтруючи користувачів на основі причини їх відмови, ви можете переконатися, що ця причина більше не повториться. Якщо багато клієнтів підуть по причині “Функція А мене не влаштовує”, то вам буде зрозуміло над чим треба працювати вашій команді.

Фільтр за втраченими угодами

Фільтр за угодами, які мають закритись (у обраний період). Ця інформація допомагає розставляти пріоритети та зусилля, гарантуючи, що ви зосереджуєтесь на найважливіших угодах і залишаєте менш чутливі до часу завдання на потім. Крім того, це дає вам змогу швидко виявити будь-які потенційні перешкоди або проблеми на шляху до закриття угоди. Цей фільтр також допомагає спрогнозувати обсяги продажу.

Фільтр за датою закриття угоди
Фільтр за датою закриття угоди

Фільтр за новими угодами для менеджера. Нові угоди та ліди ніколи не повинні довго затримуватись у воронці у стадії “Новий лід”, адже якщо не ви, то конкуренти вас випередять і ви зможете попрощатись із грошима. Це можна попередити, а особливо з NetHunt CRM, автоматизувавши розподіл лідів між менеджерами. А менеджер, натомість, налаштує собі фільтр, та буде завжди мати перед очима нові ліди у воронці та швидко їх обробляти.

Фільтр за новими угодами для менеджера
Фільтр за новими угодами для менеджера

Насправді це лише частина функціоналу NetHunt CRM, який допоможе вашому бізнесу зростати, пришвидшувати продаж та заробляти більше.

Залежно від ваших бізнес-процесів, можна придумати ще не один десяток корисних автоматизацій, які можна налаштувати в NetHunt CRM, щоб спростити життя вашого відділу продажів.

Спробуйте NetHunt CRM — почніть 14-денний безкоштовний пробний період зараз і подивіться, як виглядає майбутнє продажів.

Зміст