Молоді команди, які починають новий бізнес, стикаються зі схожими проблемами: брак фінансів, неможливість найняти повноцінний штат співробітників, а також необхідність виконання безлічі другорядних завдань, які забирають час.

У цій статті ми розповімо про 15 корисних інструментів для стартапу, які зможуть замінити деяких фахівців, заощадити кошти та позбавити від рутини. А в кінці обговоримо, від скількох з цих сервісів ви зможете відмовитися, перейшовши на CRM-систему.

Інструменти для створення лендінгу

1. Конструктор сайтів

Часто для просування продукту виникає потреба в сайті або хоча б у невеликому лендінгу. На самому початку вкладати кошти та час в написання свого сайту зовсім необов'язково. Можна скористатися готовими конструкторами сайтів (наприклад, Tilda або Wix) або вибрати один з готових шаблонів сайту на популярній CMS: Wordpress, Joomla. Всі вони пропонують як безкоштовні, так і платні варіанти сайтів та лендінгів.

2. Аналітика

Для аналізу ефективності сайту буде потрібна система аналітики. На перших порах теж не варто переплачувати за повнофункціональний сервіс. Безкоштовна Google Аналітика зможе покрити всі початкові потреби.

Для більш детального аналізу поведінки користувачів можна підібрати сервіс з безкоштовним або недорогим тарифом. Наприклад, Mouseflow безкоштовно пропонує запис 500 сеансів на місяць і теплову карту (вебвізор) активності користувачів на сторінці.

3. Google Tag Manager

Ще один цінний безкоштовний інструмент, щоб мінімізувати витрати на програміста — це Google Tag Manager. Він дозволяє додавати на сайт фрагменти кодів і різні скрипти через зручний інтерфейс, призначений для користувача. Так, з його допомогою на сайт можна встановити і Google Аналітику, і Facebook Pixel, і багато інших необхідних інструментів.

Дизайн

4. Сервіси для дизайну

Якщо стартап має сайт і сторінки в соц.мережах, без дизайну не обійтися. Сучасні сервіси для дизайну легко замінять фахівця в штаті.

Один з найпопулярніших — Canva. Він включає цілий ряд інструментів для дизайну: створення лого, презентацій, редагування зображень для соцмереж та інші.

А ось такий сервіс як Pablo — мінімалістичний і простий інструмент для створення гарних зображень з написами для соцмереж.

5. Фотохостинг

Щоб офіційно отримати якісні фото у високій роздільній здатності для веб, можна обійтися без оплати ліцензії. На безкоштовних фотохостингах (Stock Up, Pexels) знайдуться сотні тисяч чудових фото.

Сервіси для електронної пошти

6. Масові розсилки

Якщо ви плануєте робити масові розсилки, вам необхідно буде користуватися спеціальним сервісом, оскільки в пошті, призначеній для користувача, стоїть обмеження по кількості листів і відсутня аналітика. Для створення розсилок підійдуть Mailchimp і UniSender — зручні і недорогі сервіси з великим вибором готових дизайнів листів.

7. Організація роботи в пошті

Ті, хто багато працюють з електронним листуванням, можуть «прокачати» свою пошту за допомогою цікавих сервісів. Boomerang for Gmail дозволяє ставити нагадування про листи, на які потрібно відповісти пізніше, призначати відкладену відправку, а також приховувати неактуальні листи без видалення.

MixMax — сервіс з безліччю корисних функцій для автоматизації листування.

Ще один багатофункціональний інструмент для наведення порядку в пошті — це Sortd.

Спільна робота

8. Файловий хостинг

Складно уявити спільну роботу без файлового хостингу (або, простіше кажучи, файлообмінника). Найбільш повнофункціональний і перевірений сервіс — це Google Диск. Його головна перевага — паралельний доступ до документів та їх спільне редагування в режимі «тут і зараз». Ще один популярний сервіс — Dropbox.

9. Чат

Обговорення робочих питань зручно вести в групових чатах. Slack залишається поза конкуренцією завдяки широким можливостям структурування бесід, щоб інформація не загубилася в листуванні.

10. Відеозустрічі

Zoom і Whereby — це сервіси для відеоконференцій з безкоштовними можливостями, які на практиці довели свою стабільність і зручність використання.

Продуктивність і управління командою

11. Таск-менеджери

Tacoapp — таск-менеджер, який інтегрується з різними сервісами, в тому числі Gmail, Evernote, Asana. Інструмент дуже зручний у використанні: наприклад, додати лист до списку завдань можна простим перетягуванням.

Asana і Trello — одні з найбільш просунутих і багатофункціональних таск-менеджерів для організації роботи всієї команди.

Бухгалтерія та документація

12. Фінанси

Wave — це повністю безкоштовний інструмент для ведення бухгалтерії з широкими можливостями (фін.облік, сканування чеків, виставлення рахунків та ін.). На відміну від інших програм, ця - проста і приємна у використанні.

13. Зберігання квитанцій

Shoeboxed — сервіс, який дозволяє оцифрувати чеки, квитанції та інші документи.

Маркетинг

14. Опитування

Typeform — це сервіс для створення опитувань і форм зворотного зв'язку з різними привабливими шаблонами. Базовий пакет обійдеться в 35 доларів на місяць. Щоб не витрачатися, можна обійтися безкоштовними Google Формами.

15. А/В-тестування веб-продуктів

Для цієї мети теж можна знайти як платні, так і безкоштовні рішення. Просунутим сервісом для проведення А/В-тестів є Optimizely, а Google пропонує свій безкоштовний аналог — Google Optimize.

CRM для стартапу: популярні сервіси в одній програмі

Отже, наш список включає принаймні 15 інструментів, які знадобляться стартапу для просування свого продукту. Скільки з них здатна замінити одна CRM? Чи підходить CRM для стартапу? Подивимося на прикладі NetHunt.

З впровадженням CRM вам більше не знадобиться оплачувати сервіс email розсилок, оскільки NetHunt дозволяє робити масові розсилки прямо з Gmail без обмеження по кількості листів. Вам також буде доступна стандартна аналітика.

Крім того, можна відмовитися від усіх розширень, які допомагають наводити порядок в пошті. NetHunt CRM вбудовується в Gmail і робить її використання неймовірно зручним.

Таск-менеджери також не знадобляться, оскільки CRM має просунуті можливості призначення, розподілу та контролю виконання завдань співробітниками.

Інструменти для аналітики маркетингу, фінансів і продажів вже включені в CRM-систему.

NetHunt має пряму інтеграцію з сервісами GSuite, включаючи Диск, Календар та інші, так що з усіма програмами ви зможете працювати в одному інтерфейсі.

Крім цих функцій, CRM-система дозволяє управляти клієнтською базою та історією взаємодії з кожним клієнтом, максимально автоматизуючи цей процес.

Якщо вам потрібно використовувати інші сервіси (наприклад, телефонію, месенджери або будь-які інші програми), ви зможете інтегрувати їх зі своєю CRM-системою за допомогою Zapier.

Широкі можливості автоматизації щоденних завдань і здатність об'єднати популярні сервіси в одному інтерфейсі роблять CRM дійсно незамінною програмою для розвитку стартапу.

А що з вартістю? NetHunt CRM створена для малого і середнього бізнесу, тому вона проста у використанні, розрахована на самостійне встановлення і налаштування, а також доступна за ціною. Тепер не потрібно чекати, поки ваш бізнес «доросте» до CRM системи — нехай він росте за допомогою CRM!

Поділитися дописом з друзями та колегами!