Щодня команда HURMA збирає багато інформації про потенційних і вже існуючих клієнтів, щоб максимально персоналізувати комунікацію та збільшити кількість закритих угод. Відтак, перед компанією постало питання вибору такої CRM-cистеми, яка б автоматизувала цей процес.
NetHunt CRM підкорила вендора програмного забезпечення HRM своїм потужним функціоналом автоматизації та гнучкістю системи, яка дозволила налаштувати все під (доволі специфічні) процеси компанії.
Читайте далі, щоб дізнатися як HURMA використовувала NetHunt CRM для сегментації лідів і постійних клієнтів, аби забезпечити індивідуальних підхід для обох сторін.
Хто такі HURMA?
HURMA — це міжнародна компанія, яка представлена в країнах східної Європи та СНД, і спеціалізується на розробці інноваційних HRM-рішень для автоматизації HR-процесів, рекрутингу та управління персоналом.
Програмне забезпечення з'явилося на світ у 2018 році. Система підвищує ефективність роботи не тільки HR-менеджерів, а й кожного співробітника в команді — від HR-директорів до керівників.
Наразі команда HURMA налічує 200 співробітників, які обслуговують понад 1000 клієнтів серед яких: Міністерство цифрової трансформації України, креативне агентство Banda Agency, Фонд державного майна України, Greenpeace, Yalantis, SendPulse, G Bar, Nova Poshta Global, Telesens, IdeaSoft, SendPulse, Эпіцентр маркетплейс тощо.
Окрім того, HURMA веде власний блог, де розміщує чимало пізнавального контенту для спільноти, а саме — HR та рекрутменту. Цими матеріалами компанія ділиться на сторінках свого сайту та у дописах на LinkedIn.
Чому HURMA розпочали пошук нової CRM-системи
Наголосимо на тому, що HURMA — В2В SaaS-компанія, яка продає програмне забезпечення іншим організаціям, а отже має бізнес-модель за підпискою. Це означає, що клієнт повинен сплачувати визначену ціну за користування, доступ до продукту або послуги через регулярні проміжки часу.
Таким чином, для команди було і залишається важливим підтримувати зв'язок із споживачем не лише до моменту прийняття рішення про придбання продукту, а ще й після отримання оплати. У Pipedrive CRM — системі, якою HURMA користувалася до знайомства з NetHunt CRM, такої можливості не було. Це стало першою причиною задуматися про пошук більш ефективного рішення.
По-друге, HURMA — це міжнародна компанія, яка співпрацює не лише з українськими, а й із закордонними клієнтами. А як відомо, кожна окрема країна відрізняється своїм територіальним устроєм, менталітетом, потребами та особливостями продажу.
Власне тому, HURMA хотіли вести клієнтів із різних країн у різних теках, щоб налаштувати унікальні поля замовників із кожної країни. Наприклад, для клієнтів із штатів треба додавати поле «Штат», а для клієнтів із Європи таке поле — непотрібне. У Pipedrive, на жаль, не було змоги створювати різні папки, налаштовувати в них специфічні поля та розгалужувати картки клієнтів за місцезнаходженням.
Врешті-решт, HURMA прийняла рішення здійснити перехід на більш зручну, а головне — українську CRM-систему.
Яку CRM-систему шукали HURMA?
Компанія була в пошуці автоматизованого CRM-рішення для відстеження активності користувачів і безперервної комунікації з ними.
Серед додаткових вимог до CRM-системи HURMA відмітила наступні:
- проста у використанні система зі зрозумілим інтерфейсом;
- можливість управління контактами, налаштування записів клієнтів
- здатність створювати велику кількість тек і автоматично призначати менеджерів;
- наявність функції обов'язкових полів для підтримання чистоти даних;
- інтеграція з Gmail, месенджерами;
- наявність функціоналу автоматизації процесів продажу.
Чому HURMA обрали NetHunt CRM та яким функціоналом користуються найчастіше?
Як ви вже зрозуміли, HURMA далеко не новачок у використанні CRM-систем. Але Pipedrive CRM не влаштовувала команду за наявним функціоналом.
Читайте детальне порівняння Pipedrive та NetHunt CRM тут:
Тому, компанія не забарилася з переходом на іншу систему — NetHunt CRM, і зараз користується такими функціями як:
Наявність надпотужних функцій автоматизації
Однією з головних причин, яка спонукала HURMA обрати NetHunt CRM, були її потужні функції автоматизації. Програмне забезпечення дозволило автоматизувати розподіл лідів між менеджерами і мінімізувати зусилля, які раніше витрачалися на ручну розсилку листів.
Що ще важливо — за допомогою NetHunt CRM, HURMA змогла без особливих зусиль розподілити лідів між менеджерами за географічним регіоном, розміром компанії. Бо деякі фахівці мають більше досвіду в роботі з клієнтами з окремих країн. Тому, доцільно розподіляти всіх лідів, наприклад, з Америки на одну людину, з Азії — на іншу. Такий рівень автоматизації процесів відіграє важливу роль у конвертації лідів на задоволених клієнтів.
«Коли потенційний клієнт залишає заявку про співпрацю, треба правильно розподілити нові заявки між менеджерами. А в багатьох CRM-рішеннях, на жаль, така функція відсутня. Тож, до появи NetHunt CRM мені, як керівнику відділу продажів доводилося робити це вручну. Зараз же кожен менеджер отримує запити від лідів по черзі».
🗣️ Роман Дронов, керівник відділу продажів компанії HURMA
Максимальна гнучкість і можливість налаштувати систему під потреби бізнесу
Щоб забезпечити чистоту даних і спростити управління ними, фахівці HURMA створили окремі картки клієнтів із контактними даними. Потім — відсортували (сегментували) наявні картки за геолокацією людини і додали до папки із назвою відповідного регіону. Накшталт, Азія, Америка, Африка тощо.
Дана інформація дозволила менеджерам із продажу знайти індивідуальний підхід до кожної людини і сформувати персоналізовану пропозицію для певної країни.
Воронки продажу
Завдяки NetHunt CRM у команда створила спеціальну післяпродажну воронку для підтримання відносин із клієнтами.
«Коли потенційні клієнти досягають стадії «Оплата отримана», вони автоматично переміщуються до спеціальної папки та воронки продажу. Далі — менеджери по роботі з клієнтами та бухгалтери продовжують роботу з ними. У новій папці статус картки клієнта змінюється, щоб краще відображати процеси, які відбуваються на цьому етапі».
🗣️ Роман Дронов, керівник відділу продажів компанії HURMA
Тісна інтеграція з Google Workspace
NetHunt об'єднує всі послуги Google в одному інтерфейсі: електрону пошту, таблиці, календар, контакти тощо.
Коли менеджери з продажу отримують листа від існуючого клієнта, вони можуть відкрити його картку прямо в листі. Або ж, «на ходу» створити картку клієнта, якщо лист надійшов, припустимо, від ліда. Із події в календарі також можна перейти у картку клієнта та освіжити в пам'яті деталі останнього спілкування, переглянути запити перед майбутньою зустріччю.
➡️ Читайте детальніше про інтеграцію NetHunt CRM з Google Workspace та окремо про інтеграцію з Gmail на сторінках нашого сайту!
Яких позитивних результатів HURMA вдалося досягти завдяки використанню NetHunt CRM?
HURMA отримала значні переваги від впровадження NetHunt CRM, серед яких можна виділити наступні:
- легка міграція даних із попередньої CRM у NetHunt CRM без втрати інформації;
- швидкий розподіл і покращена сегментація лідів завдяки автоматизації;
- можливість якісно працювати із поточними клієнтами та впевнитись, що вони залишаться з компанією надовго;
- економія часу менеджерів із продажу, через те, що NetHunt CRM, у буквальному сенсі цього слова, «живе» в електронній пошті, де фахівці проводять багато часу.
Спробуйте NetHunt CRM — перші 14 днів безкоштовні! Або забронюйте дзвінок із представником нашої команди, щоб детальніше дізнатися про те, як NetHunt CRM може допомогти вашому бізнесу!
Зміст
Підпишіться на CRM Lab
Отримуйте інформацію про останні тренди та стратегії для вашого бізнесу!