Поширена проблема в інтернет-маркетингу — коли при створенні сайту акцент робиться на гарному дизайні, а функціональність залишається на другому плані. Тим часом, саме зручність використання може істотно збільшити конверсії на сайті.

Сьогодні обговоримо, які 8 обов'язкових умов потрібно виконати, щоб створити сайт, який продає, з високою конверсією.

1. Швидкість

Швидкість завантаження сайту — найперше, з чого потрібно почати, якщо ви хочете підвищити продажі на сайті. Якщо сайт завантажується більше 2,5 секунд, більшість користувачів просто не дочекаються його повного завантаження. А ті, хто залишаться, будуть мати труднощі з переміщенням по сторінках і, в підсумку, з великою ймовірністю покинуть сайт, не зробивши покупки.

Дослідження показують, що кожна частка секунди критично важлива для підвищення конверсії на сайті. Так, при збільшенні швидкості завантаження всього на 0,1 секунди конверсія підвищується  на 8-10% (в сфері рітейлу і туризму).

Якщо на сайті низька конверсія, в першу чергу розпочніть роботи по збільшенню швидкості завантаження.

2. Мобільна версія

Навряд чи варто говорити, що мобільний трафік у більшості сфер лідирує. Сьогодні тільки одиниці сайтів не мають мобільної версії, але у безлічі є істотні проблеми. У мобільного сайту є особливості, які необхідно врахувати, якщо ви плануєте підняти конверсію.

По-перше, в мобільній версії багато елементів управління приховані. Тому структура повинна бути гранично зрозумілою. Не варто намагатися здивувати користувачів незвичайним дизайном. Навпаки, краще розміщувати елементи управління там, де їх шукають, а ключову інформацію — на самому видному місці.

Друга важлива особливість — це розміри екрану. Всі кнопки, поля форми, пункти меню повинні бути достатнього розміру, щоб на них можна було тапнуть пальцем.Третя умова, щоб збільшити конверсію на мобільному сайті — ретельне тестування його роботи на різних пристроях і екранах з різним дозволом. До цього часу в мобільну еру кожен день зустрічаються сайти з формами, які не працюють, або з елементами, що перекривають весь екран і їх неможливо закрити. Що роблять користувачі в цьому випадку? Тільки одне: якомога швидше йдуть до конкурентів.

3. Зворотний дзвінок і клікабельний номер

Величезна помилка думати, що зацікавлений користувач стане переписувати номер компанії на папірець або намагатиметься скопіювати його, щоб зателефонувати. Тому відповідь на питання, як підвищити продажі на сайті — це додати форму зворотнього дзвінка і посилання на номер телефону. І, звичайно, приймати дзвінки якомога швидше — протягом секунд.

4. Чат-бот

Онлайн-консультант на сайті необхідний для тієї частини аудиторії, яка не може найближчим часом здійснити телефонний дзвінок. Крім того, в деяких нішах кількість користувачів, які вважають за краще спілкуватися через онлайн-консультант, досягає 60% і вище.

Чат-боти, в свою чергу, допомагають автоматизувати продажі на сайті, економлять час консультантів і працюють 24/7, на відміну від живих людей. У нашому блозі є окрема стаття про онлайн-консультантів.

5. Унікальні торгівельні переваги

«Досвідчені фахівці», «Гарантія якості», «Індивідуальний підхід» — це кліше, які можна зустріти на кожному сайті і які нічого не говорять покупцеві про компанію. Після декількох відвідувань сайтів усі вони в пам'яті користувача зливаються в один і повертатися на такі сторінки немає бажання.

Хороший і нестандартний текст про компанію допоможе виділитися і запам'ятається, а значить, і підвищить конверсію на сайті.

При цьому, варто уникати штампів і розпливчатих фраз. Краще використовуйте факти, цифри (наприклад, скільки замовлень компанія виконала в останній рік), фотографії та відео.

6. Експертність і прозорість

Професіоналізм завжди був і буде актуальним. А потреба користувачів у прозорості компанії тільки зростає. Не обов'язково вести блог, але невеликі корисні поради на сторінках, які продають, сприяють збільшенню конверсії сайту.

Те ж саме можна сказати про прозору інформацію щодо фахівців. Якщо ви продаєте послуги, дайте можливість познайомитися користувачам з фахівцями за допомогою невеликих відео. Уникайте картинок з фотостоків, вони знижують лояльність. Розміщуйте на сайті і в онлайн-чаті тільки реальні фотографії співробітників, офісу, послуг або товарів. Подбайте про якісне портфоліо наданих послуг: більшості компаній є що показати.

7. Відгуки та акаунти в соціальних мережах

Це ще один спосіб зробити компанію більш відкритою і показати, наскільки активний бізнес, а також дати додатковий контент. Зовсім необов'язково націлюватися на прямі продажі через соцмережі. Але важливо враховувати, що все більше людей довіряють тому бізнесу, який представлений в соцмережах і має відгуки реальних користувачів.

8. Юзабіліті

В цілому, зручність використання сайту — це великий розділ, але саме це безпосередньо впливає на збільшення продаж сайту. Так само, як зрозуміла структура і навігація, безпомилково працюючі форми, достатня, але не надмірна контрастність та інші фактори.

Саме те, наскільки зручно користувачеві знаходити товар і здійснювати покупку, допомагає підняти конверсії на сайті. Дизайн може бути гранично незвичайним, але абсолютно нефункціональним.

Те ж саме: різні спливаючі форми можуть бути дуже помітними, але настільки частими і дратівливими, що змушують користувачів покинути сайт якомога швидше.


Таким чином, щоб підняти продажі на сайті, основний упор варто робити на поведінкові фактори.

Такі параметри, як показник відмов, тривалість перебування на сайті, кількість переглянутих сторінок і шляхи користувачів допоможуть зрозуміти, що необхідно змінити для збільшення конверсії.

Надалі можна експериментувати з кольоровим оформленням, формою і розташуванням елементів, закликами до дії, але починати варто з базових пунктів.

Зміст