Відповідальна особа

Шаблон
Приклад

Добрий день, мене звати {{NAME}}.

Чи можете ви мені допомогти з таким питанням: я хотів би поговорити з {{NAME OF PROSPECT}}/особою, відповідальною за X. Який найкращий спосіб це зробити?

Дуже дякую вам.
Гарного дня!

Добрий день, мене звати Ольга.

Чи можете ви мені допомогти з таким питанням: я хотів би поговорити з особою, відповідальною за відділ продажу у вашій компанії. Який найкращий спосіб це зробити?

Дуже дякую вам.
Гарного дня

Ольга Петрик

Ольга Петрик

Автор шаблону

Ольга Петрик

Ольга Петрик

Директор з розвитку NetHunt CRM

Поділитися

Основні правила спілкування з лідами по телефону

Основні рекомендації щодо телефонних дзвінків з потенційними клієнтами

Без “е-е-е” та “м-м-м” icon

Без “е-е-е” та “м-м-м”

Надзвичайно важливо підготуватися до дзвінка та продумати всі можливі варіанти розвитку розмови. Невпевненість при відповідях на питання не зіграє вам на руку. Перед тим як набирати номер ліда, дізнайтеся якомога більше інформації про їхню компанію, робочі процеси та можливі болі.

Оберіть підходящий час для розмови icon

Оберіть підходящий час для розмови

Щоб не наткнутися на розлючене “я зайнятий!”, варто підходити до вибору часу для дзвінку з розумом. За статистикою, краще за все працюють дзвінки по середам та четверам між 4 та 5 вечора. Важливо! Беріть часовий пояс співрозмовника до уваги!

Уникайте “як справи?” icon

Уникайте “як справи?”

Як би ретельно ви не обирали підходящий момент для дзвінка, скоріш за все, ви все одно відірвете співрозмовника від його справ. Отже, не варто дратувати його ще більше пустими балачками. Представтеся та одразу переходьте до справи.

Відкриті питання — ваші ліпші друзі icon

Відкриті питання — ваші ліпші друзі

Сухі “так” та “ні” навряд чи приведуть вас до бажаного результату та оживлять бесіду. Для того, щоб дзвінок вийшов плідним, варто ставити такі питання, які спонукатимуть співрозмовника активно говорити та розвивати розмову.

Практикуйте активне слухання icon

Практикуйте активне слухання

Для того, щоб ваша розмова звучала більш натурально, намагайтеся застосовувати прийоми активного слухання: повторюйте останні два-три слова, сказані співрозмовником, уточнюйте деталі, перепитуйте у певних моментах, підсумовуйте обговорене раніше.

Наступні кроки icon

Наступні кроки

Ніколи не завершуйте дзвінок без двосторонньої домовленості щодо того, що буде далі. В кінці розмови необхідно підвести співрозмовника до певних дій та чітко проговорити наступні кроки. Наприклад, домовитися про наступний дзвінок, забронювати демо, або перевести розмову у площину переписки.

Занурюйтесь у світ якісного контенту про CRM та продажі

Підписуйтесь на канал NetHunt CRM у Телеграм та завжди залишайтесь у курсі останніх подій!

Долучитись до Telegram-каналу
Messages in Telegram

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.