Запис / Усі Вебінари
Плутаєтеся в лабіринті акаунтів, доступів та пристроїв? Пропускаєте звернення від клієнтів у месенджерах і гадки не маєте, яку кількість чатів обробили фахівці з продажу?
Переглядайте запис вебінару і дізнайтеся як контролювати комунікацію в месенджерах від А до Я без стресу для команди!
Спікери
Кирило Алексєєнко Старший менеджер підтримки
Юрій Ковалець Менеджер відділу супроводу клієнтів
Старший менеджер підтримки в NetHunt з 2022 року.
Допомагає компаніям впроваджувати NetHunt CRM від початку й до кінця.
Захоплюється діджеїнгом, музикою та грає в Civilization 6.
Менеджер відділу супроводу клієнтів в NetHunt з 2023 року.
Знає все про те, як вести персоналізовані відносини з клієнтами.
Любить читати книжки про психологію.
Розповімо як переглядати та відповідати на повідомлення клієнтів з різних месенджерів і створювати нові заявки із чатів у CRM-системі.
Поділимося порадами з налаштування миттєвих повідомлень у месенджерах про те, що лід закрився або перейшов на наступний етап у воронці.
Покажемо як автоматично створювати заявки з повідомлень, коментарів та відповідей на розповіді, а також додати діалоги з Instagram до CRM-системи.
Обговоримо як під’єднати Telegram-бот до CRM, щоби з його допомогою автоматизувати процеси обробки даних. Це дасть вам змогу ефективніше використовувати свій час і ресурси.
Поєднати продажі з усіх каналів у єдиній системі.
Підʼєднати месенджери до NetHunt CRM.
Листуватися з клієнтами у Telegram, Viber, WhatsApp, Instagram та Messenger з однієї вкладки.
Побудувати корисні автоматизації з месенджерами.
Дізнаєтеся як отримувати сповіщення про важливі події (наприклад, оплати) у зручний для вас месенджер, щоби спростити контроль над бізнес-процесами.
Поліпшіть процеси завдяки централізації листування в одній вкладці. У вас завжди буде доступ до інформації — навіть якщо фахівець з продажу видалить чат із телефону.
Використовуйте чат-боти інтегровані з CRM для збору заявок, надання доступу користувачам для ексклюзивних пропозицій тощо й отримуйте їхні дані одразу в CRM.
Забудьте про витрату часу на переніс основних деталей листування в CRM. Зосередьтеся на тому, що справді важливо — продажах, переговорах і поліпшенні якості обслуговування!
Переглядайте запис вебінару та дізнайтеся, як поєднати продажі з усіх месенджерів у єдиній системі.