Це новий формат постів у нашому блозі — щомісячний огляд оновлень NetHunt CRM. В кінці кожного місяця ми будемо готувати стислий звіт про все-все-все, над чим наша команда працювала протягом місяця, та розповідаємо що з цього вийшло.

Таким чином, ви завжди залишатиметесь в курсі останніх подій та свіжододаного функціоналу NetHunt CRM.

Ось чим наша команда збагатила CRM-систему в квітні 🥳

Обов’язкові поля для визначених етапів воронки продажу

Завдяки цьому оновленню, ви можете зробити деякі поля обов’язковими до заповнення тільки для обраних етапів воронки продажу. Таким чином, ви не зможете перенести угоду на певний етап воронки, не заповнивши визначене поле.

Обов’язкові поля не можна очистити. Користувачі не можуть ні видаляти дані в полі, яке було потрібно під час створення запису, ні очищати поля, необхідні на поточному етапі. Ця функція значно підвищить рівень повноти та чистоти вашої бази даних!

Наприклад: Зробіть обов’язковим поле “Причина втрати” при переході угоди на етап “Втрачена угода”. Тоді вспливаюче вікно з’являтиметься щоразу як ви будете переносити угоду на цей етап, нагадуючи вам вказати причину втрати.

Автоматизація: Автоматично зв’язуйте новостворені записи

Завдяки новій функції всі нові записи, створені в автоматизованому ланцюжку, можуть бути пов’язані з іншими записами.

Наприклад: Коли користувач заповнює та відправляє веб-форму, можна одночасно створити як запис Контакта, так і запис Компанії, що будуть автоматично між собою зв’язані.

Фільтрація за пов’язаними записами в Автоматизації

З моменту останнього оновлення продукту ми значно покращили фільтрацію в Автоматизації, додавши нові оператори до фільтрів Автоматизації. Фільтрація за пов’язаними записами дозволяє розділяти угоди за даними у пов’язаних записах.

Наприклад, фільтрація контактів за відповідальним менеджером компанії, пов'язаної з контактом:

Оновлений, більш потужний iOS додаток

У квітні ми додали чимало нових функцій у NetHunt CRM додаток для iOS. Відтепер ви зможете виконувати цілу низку завдань прямо з вашого епл-девайсу:

  • Створювати, редагувати або видаляти записи
  • Створювати завдання та керувати ними
  • Перевіряти історію комунікацій (дзвінки, листування тощо) з лідами та клієнтами
  • Змінювати кольори піктограм папок, щоб легше їх розрізняти

Завдяки такому оновленню, iOS додаток нарешті наздогнав за функціоналом свого Android-брата 🎉

Завантажте мобільний додаток NetHunt CRM для iOS або для Android.

Інші оновлення

  • Додано можливість ініціювати Автоматизацію (через Тригер: Зміна значення поля), коли вказаний тег додається або видаляється із запису.
  • Додано новий оператор, «Будь-який з», до фільтра Автоматізації. Він дозволяє фільтрувати за кількома значеннями одного й того ж поля, долаючи необхідність створення кількох груп одного фільтра, коли вам потрібно просто додати ще один критерій. Наприклад, перевіряти на якому етапі знаходиться угода та продовжувати роботу ланцюга автоматизації виключно за умови її знаходження на етапі "Нова" або "Контакт".
  • Покращено нативність інтеграції із Sales Navigator.
  • Розроблено нову опцію в налаштування полів – «Блокування для оновлень вручну». При ввімкненій функції, дані в таких полях можна вводити або оновлювати лише через API або автоматизацію, тим самим захищаючи найважливіші дані від випадкових оновлень під час роботи із записом.
  • Додано новий тип поля у веб-формах, багаторядковий тип поля, та оновлено тип поля множинний вибір у веб-формах Автоматизації.
  • Додано кнопку, яка дозволяє поділитися записом. Він автоматично згенерує URL-адресу, якою ви зможете поділитися з іншими користувачами NetHunt, щоб вони отримали доступ до запису у веб-версії.
  • Успішно адаптовано інтерфейс користувача NetHunt до оновленого інтерфейсу Gmail, щоб усе залишалося так само гарно інтегрованим та інтуїтивно зрозумілим, як і завжди.
  • Додано нову опцію в налаштуваннях «Попередній перегляд нового запису під час автоматичного створення» (за замовчуванням увімкнено). Користувачі можуть вимкнути його, щоб автоматично створювати нові записи з пропозицій (а також усі пов’язані з ним записи), пропускаючи попередній перегляд. У цьому випадку діалогове вікно створення записів буде показано лише тоді, коли нові записи (або будь-який із пов’язаних з ними записів) містять порожні обов’язкові поля.
  • Вимкнено автоматичне зв’язування повідомлень у чаті Google.

На цьому все! Але наша команда вже працює над створенням нового та покращенням існуючого функціоналу NetHunt CRM, тож нам точно буде що розповісти у травневому випуску продуктового огляду — не пропустіть!

Якщо ви хочете дізнатися більше про будь-яку функцію, ласкаво просимо вас звернутися до нашої команди Customer Success. Вони із радістю поділяться деталями.

Зміст