Виклик: Зростання команди та розширення продуктів потребували єдиної системи
Спочатку кожен проект вів клієнтів у своєму просторі. Згодом з’явилася попередня CRM-система, але з часом вона перестала відповідати масштабам бізнесу: запитів ставало більше, а рівня гнучкості та функціоналу вже не вистачало.
Це все вимагало нового, системного рішення.
Google Sheets — це не CRM. Якщо у вас два і більше продавців, інформація просто губиться. Робота в B2B-продажах – це про правильні і вчасні комунікації з клієнтами, а з таблицями це неможливо. Але якщо ви тільки стартуєте — це цілком окей. Як тільки починають з’являтись клієнти, перехід від Google Sheets до CRM — обов’язковий крок.
Що шукали mono в CRM:
-
Гнучкість системи для ведення незалежних та унікальних воронок із різними даними по кожному продукту.
-
Повна картина по кожному клієнту, можливість додавати унікальні поля для глибини аналізу по кожному напряму.
-
Обʼєднана клієнтська база та можливість робити системні крос-продажі.
-
Звітність та дашборди щодо розвитку продуктів і результатів команди для ухвалення стратегічних і тактичних рішень.
Додатковим вирішальним фактором став інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
Ми дивились інші системи — і не могли зрозуміти, як із ними працювати. А якщо незрозуміло нам, то як із цим впораються менеджери? У NetHunt усе було просто: заходиш і одразу розумієш, куди клікати.
Рішення: Максимально гнучка CRM для потреби B2B-продажів та точка контролю
Унікальні воронки під кожен продукт та команду
Окрім роботи з етапами угоди, CRM допомагає:
-
Сегментувати клієнтську базу та призначати спеціалізованих менеджерів — це підвищує експертизу команди в нішах і покращує якість обслуговування.
-
Відстежувати всі взаємодії з клієнтом — дзвінки, листування, зустрічі — дозволяючи команді мати актуальну інформацію та не «губити» деталі.
-
Автоматично розраховувати ключові показники. Наприклад, якщо клієнт має кілька юросіб, CRM підсумовує оборот по всіх — раніше це робили вручну, тепер це обраховує формула всередині картки.
Автоматизація для проактивної роботи з клієнтами
Наприклад, компанія відкрила рахунок, але протягом певної кількості днів не здійснювала виплат, ми автоматично ставимо завдання акаунт-менеджеру нагадати клієнту про можливість користування зарплатним проєктом.

Для мене цінність у тому, що, відповідаючи за продажі, я не використовую наш відділ розробки для налаштувань та допилювання CRM, бо з IT ресурсом, за класикою, завжди складно. NetHunt дозволяє реалізувати складні потреби без залучення власної дороговартісної розробки.
Крос-продажі на основі об'єднаної клієнтської бази
Це створює прозору картину для запуску крос-продажів у відповідний момент — із урахуванням історії взаємодії, потреб бізнесу та готовності клієнта до розширення співпраці.
Крім того, гнучка структура карток компаній та групування юросіб дозволяє працювати не лише з окремими клієнтами, а й з групами пов’язаних компаній, масштабуючи продажі на весь холдинг або партнерську мережу.
CRM дозволяє бачити повну картину: скільки продуктів у клієнта, хто з менеджерів працює, де є прогалини. Це дає змогу масштабуватися.
Контроль відмов у реальному часі
Ми автоматично отримуємо повідомлення в канал, де є всі керівники. Потім ми аналізуємо що це за відмова, чи релевантна причина відмови. Якщо нерелевантна, то йдемо до сейлза за деталями.

CRM як інструмент управлінських рішень в B2B-продажах
Ключові аспекти аналітики:
-
Які продукти зростають, які падають, як кожен менеджер впливає на результат у своєму напрямі.
-
Аналіз розподілу компаній по етапах воронок продажів для кожного проєкту, щоб виявляти «вузькі місця» та оцінювати прогрес.
-
Крос-продажі — відстеження кількості продуктів у кожного клієнта, що є основою для стратегії крос-продажів та оцінки ефективності команди.
-
Активність менеджерів — моніторинг кількості завдань і коментарів, що дозволяє оцінювати їхню роботу з клієнтом.
Для мене CRM – це інструмент впливу. Це точка, куди ти приходиш, аналізуєш дані, робиш висновок і або щось змінюєш, або залишаєш, як є. Ми можемо керувати процесами, але насамперед для мене важливо мати можливість впливати.
Несподівані плюси NetHunt CRM для mono: управління задачами та беклогом продукту
Я хочу користуватись одним інструментом, щоб керувати продажами, а це і команда, і процеси, і задачі, і продукт тощо. І NetHunt настільки гнучкий, що це все можливо налаштувати.
Окрім внутрішніх завдань, NetHunt використовується для ведення продуктового беклогу та збору запитів на розробку нового функціоналу.
Ми можемо прив'язувати картки клієнтів, у яких є запит на ті чи ті функції, і так міряти актуальність функціоналу. А відтак приходити до продукту із найпопулярнішими запитами та обґрунтовано пропонувати розробку фіч.

Результати: більше прозорості, впливу та можливостей для зростання
Єдина клієнтська база
Усі B2B-напрями тепер працюють в єдиній структурі, що відкриває шлях до системного крос-продажу.
Глибина розуміння клієнтів
Менеджери мають цілісне уявлення про клієнта, завдяки чому вони можуть будувати міцніші відносини, спираючись на повну історію взаємодії з усіма складовими компанії.
Глибина аналітики
Компанія бачить не просто кількість угод, а динаміку розвитку кожного продукту, напряму та менеджера.
Інструмент впливу, а не лише обліку
CRM стала точкою контролю для управлінських рішень в B2B-продажах.