Нові фільтри, зміна порядку гілок автоматизацій, і багато новинок
Листопад — заключний акорд осені… Це означає, що настав час ділитися, над чим добряче попрацювали наші технічні віртуози — команда розробників!
⭐ Фільтр завдань за видаленими користувачами
Співробітник залишив команду, а ви не встигли передати його завдання іншому? Нічого страшного! Зробіть це за допомогою фільтру «За видаленими користувачами». Будьте уважні — функція поширюється лише на розділ «Завдання».
✋ Активація автоматизації, навіть якщо не всі гілки й фільтри завершуються конкретною дією або вказівкою «Зупинити автоматизацію»
Це дасть змогу вам продовжити автоматизацію лише в одному зі сценаріїв роботи фільтра й не робити нічого в іншому.
↔ Зміна порядку гілок автоматизацій і фільтрів
Ви можете швидко змінити порядок виконання гілок або краще візуально організувати автоматизований процес.
👍 Покращений UX/UI дизайн для форми введення даних
Тепер працювати із записами, які містять багато інформації, стало ще простіше! Ви зможете регулювати розмір вікна для введення даних і робити його ширшим. Ця функція особливо корисна для роботи з пов’язаними записами.
📲 Легкий перехід у чат із контактом через Telegram за номером телефону
Ви просили — ми зробили! Функція буде працювати, навіть якщо номер телефону не збережено у списку контактів Telegram.
Увага! Telegram має свої обмеження, якими ми не можемо нехтувати. Номер телефону обов’язково повинен містити код країни, наприклад, 380 для номерів UA. Знак «+» на початку не обов'язковий. Ми додаємо його автоматично.
📩 Покращена аналітика електронних листів
Попередній перегляд статистики в списку ідентичний детальному аналізу всередині. Якщо відбулася хоча б одна подія, статистика більше не відображатиме значення «Нуль». Раніше це могло ввести в оману, особливо для значної кількості розсилок.
💬 Новий тип поля статистики — «Автор останнього листа»
Завдяки цій функції, можна швидко знайти листи, які очікують на вашу відповідь. Наприклад, якщо у вас є «Активні угоди», то налаштуйте фільтр за полем «Автор останнього листа». Виключіть вашу електронну адресу, і ви побачите всі записи, де останній лист був відправлений вашим клієнтом.
🛠 Загальні поліпшення системи, які не залишились без уваги розробників
Наші фахівці зробили наступне:
- Зменшили ступінь насиченості тексту на часовій шкалі. Це суттєво підвищує контраст між стандартним і виділеним текстом. Особливо за наявності коментарів та інших елементів.
- Виправили тривале завантаження контактів із WhatsApp за великого обсягу даних для allowlist/blocklist.
- Покращили відображення колонок в Android-застосунку.
- Поліпшили клікабельність полів, зокрема номерів телефонів і електронних адрес та підвищили швидкість роботи застосунку на пристроях з iOS.
На сьогодні це все! Робимо все можливе для того, щоби NetHunt CRM ставала ще потужнішою і зручнішою.
Дякуємо, що обираєте нас!
Зміст
Підпишіться на CRM Lab
Отримуйте інформацію про останні тренди та стратегії для вашого бізнесу!