Нові фільтри, зміна порядку гілок автоматизацій, і багато новинок

Листопад — заключний акорд осені… Це означає, що настав час ділитися, над чим добряче попрацювали наші технічні віртуози — команда розробників!

⭐ Фільтр завдань за видаленими користувачами

Співробітник залишив команду, а ви не встигли передати його завдання іншому? Нічого страшного! Зробіть це за допомогою фільтру «‎‎За видаленими користувачами». Будьте уважні — функція поширюється лише на розділ «‎‎Завдання».

Фільтр завдань за видаленими користувачами
Фільтр завдань за видаленими користувачами у NetHunt CRM

✋ Активація автоматизації, навіть якщо не всі гілки й фільтри завершуються конкретною дією або вказівкою «‎‎Зупинити автоматизацію»

Це дасть змогу вам продовжити автоматизацію лише в одному зі сценаріїв роботи фільтра й не робити нічого в іншому.

Активувати автоматизації стало простіше 😉

↔ Зміна порядку гілок автоматизацій і фільтрів

Ви можете швидко змінити порядок виконання гілок або краще візуально організувати автоматизований процес.

Змінюйте порядок виконання гілок автоматизацій як забажаєте
Змінюйте порядок виконання гілок автоматизацій як забажаєте

👍 Покращений UX/UI дизайн для форми введення даних

Тепер працювати із записами, які містять багато інформації, стало ще простіше! Ви зможете регулювати розмір вікна для введення даних і робити його ширшим. Ця функція особливо корисна для роботи з пов’язаними записами.

Просто потягніть за три крапочки у правому нижньому кутку щоби зробити поле ширше

📲 Легкий перехід у чат із контактом через Telegram за номером телефону

Ви просили — ми зробили! Функція буде працювати, навіть якщо номер телефону не збережено у списку контактів Telegram.

Увага! Telegram має свої обмеження, якими ми не можемо нехтувати. Номер телефону обов’язково повинен містити код країни, наприклад, 380 для номерів UA. Знак «‎‎+» на початку не обов'язковий. Ми додаємо його автоматично.

📩 Покращена аналітика електронних листів

Попередній перегляд статистики в списку ідентичний детальному аналізу всередині. Якщо відбулася хоча б одна подія, статистика більше не відображатиме значення «‎‎Нуль». Раніше це могло ввести в оману, особливо для значної кількості розсилок.

Попередній перегляд статистики в списку ідентичний детальному аналізу всередині

💬 Новий тип поля статистики — «‎‎Автор останнього листа»

Завдяки цій функції, можна швидко знайти листи, які очікують на вашу відповідь. Наприклад, якщо у вас є «‎‎Активні угоди», то налаштуйте фільтр за полем «‎‎Автор останнього листа». Виключіть вашу електронну адресу, і ви побачите всі записи, де останній лист був відправлений вашим клієнтом.

🛠 Загальні поліпшення системи, які не залишились без уваги розробників

Наші фахівці зробили наступне:

  • Зменшили ступінь насиченості тексту на часовій шкалі. Це суттєво підвищує контраст між стандартним і виділеним текстом. Особливо за наявності коментарів та інших елементів.
  • Виправили тривале завантаження контактів із WhatsApp за великого обсягу даних для allowlist/blocklist.
  • Покращили відображення колонок в Android-застосунку.
  • Поліпшили клікабельність полів, зокрема номерів телефонів і електронних адрес та підвищили швидкість роботи застосунку на пристроях з iOS.

На сьогодні це все! Робимо все можливе для того, щоби NetHunt CRM ставала ще потужнішою і зручнішою.

Дякуємо, що обираєте нас!

Зміст