🤩 Січень промайнув непомітно… Але для розробників NetHunt CRM початок року виявився плідним на важливі оновлення в системі. Фахівці покращили цілу низку функціоналу NetHunt CRM. Ось, що змінилося:

📌 Копіювання кроків у автоматизації

Припустимо, вам потрібно створити крок, який є подібним іншому. Але його основна відмінність полягатиме лише в одному полі. Так от, замість того, щоб налаштовувати все знову — просто скопіюйте раніше налаштований крок в автоматизації. Зручно, швидко, а головне — без помилок!

Копіювання кроків в Автоматизації
Копіювання кроків в Автоматизації

📌 Можна відкривати номер телефону у WhatsApp так само як і в Viber та Telegram

Ви можете почати розмову у WhatsApp безпосередньо з картки клієнта. Нічого складного! Натисніть на номер телефону в картці, і ви одразу відкриєте чат із цією людиною і зможете їй написати.

Відкриття номеру телефону у WhatsApp
Відкриття номеру телефону у WhatsApp

📌 Щойно ви захочете зробити копію поля, нове поле автоматично отримає номер у назві. Наприклад, «Поле1». Це допоможе уникнути помилок і сплутати поля з однаковими назвами.

Копіювання поля
Копіювання поля

🌐 Нові рекомендації від Google щодо email-розсилок і змін у NetHunt CRM, щоби відповідати цим вимогам:
З лютого 2024 року, Gmail вводить низку нових вимог і рекомендацій для покращення доставлюваності електронних листів та боротьби зі спамом.

Найважливішими заходами є обов’язкова аутентифікація SPF, DKIM та DMARC при відправці понад 5 000 листів щодня, а також надання одержувачам змоги легко скасувати підписку на листи. Ці зміни безпосередньо впливають на користувачів, які використовують NetHunt CRM SMTP для відправлення масових листів та листів через Автоматизації.

Якщо ви використовуєте NetHunt CRM SMTP, рекомендуємо вжити такі заходи:

  • Підтвердіть ваші бізнес-домени
  • Не відправляйте масові розсилки та листи через автоматизації з адрес @gmail, якщо вони не відправлені безпосередньо через Gmail

👉Детальніше про зміни дізнайтеся в Базі знань

Маєте додаткові питання? Зверніться до служби підтримки за адресою support@nethunt.com.

Поки ви в очікуванні чергових оновлень системи, не гайте часу. Читайте статтю: «Як 100systems підняли обсяги продажів на 30 % і зекономили 29 годин часу за місяць за допомогою NetHunt CRM»!

Підтримайте NetHunt CRM на Shelfy — будемо дуже вдячні, якщо ви розкажете про ваш досвід використання системою та дасте нам чесну оцінку.

Дякуємо!

Зміст