Всі інтеграції

Інтеграція NetHunt CRM із Intercom

Створюйте угоду в NetHunt CRM на кожне нове звернення від клієнта у чаті Intercom. Додавайте потенційних клієнтів, приєднуйте розмови у Intercom до картки клієнтів і переглядати всю історію комунікації із клієнтом.

Доступно на тарифах:

Basic
Basic Plus
Business
Business Plus
Advanced
beautiful girl
Intercom icon

Створюйте заявки із чатів в один клік

При першому вхідному зверненні від клієнта буде створено контакт або угоду в NetHunt CRM, а всі наступні повідомлення будуть миттєво відображені в картці клієнта. Це забезпечує більш точну та повну інформацію про клієнтів та їхні потреби.

Поєднуйте чати у Intercom із картками клієнтів у CRM

Кожна розмова у Intercom буде приєднана до відповідної картки у CRM, що дозволяє вести з клієнтами більш ефективні діалоги та сприяє підвищенню рівня задоволеності клієнтів та їх лояльності до бренду.

Переглядайте всі розмови у NetHunt CRM

Переглядайте всі розмови у чаті безпосередньо у NetHunt CRM, не дивлячись на те, чи вони приєднані до картки клієнта чи ні. Це дозволяє не відволікатись на перемикання між вкладками, а зосереджуватись на більш важливих завданнях та ефективніше використовуйте час.

Спробувати безкоштовно

LinkedIn

Додавайте нових лідів з Linkedin та заповнюйте всю наявну інформацію про них автоматично.

Читати далі

Gmail

Отримайте доступ до NetHunt CRM безпосередньо зі своєї поштової скриньки. Не потрібно перемикатися між численними вкладками.

Читати далі

Google Contacts

Автоматично додавайте свої Google Контакти у CRM та включайте їх у свій процес продажів.

Читати далі

Всі інтеграції

Читати далі

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Вебінар

30 квітня

Як збирати чати та заявки з усіх месенджерів у єдиній системі

Зареєструватись

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.