Я трішки дослідив вашу компанію

Шаблон
Приклад

Добрий день, це {{NAME}} з {{COMPANY}}. Чи зручно вам розмовляти?

Я трішки дослідив вашу компанію і розумію, що у вас є відділ {{DEPARTMENT}}, який працює з {{CLIENT TYPE}}. Все вірно?

Наша компанія розробляє {{PRODUCT}} саме для таких команд і ми вже впровадили його для {{SIMILAR COMPANIES}}, яким він допомагає {{VALUES}}.
Чи цікаво вам було б {{NEXT STEP}}?

Давайте домовимося про зручний для вас час.

Дякую, до зв'язку!

Добрий день, це Ольга з NetHunt CRM. Чи зручно вам розмовляти?

Я трішки дослідила вашу компанію і розумію, що у вас є відділ продажу, який займається залученням лідів. Все вірно?

Наша компанія розробляє CRM-систему саме для таких команд і ми вже впровадили її для Компанії А, Компанії Б, Компанії В, яким вона допомагає структурувати базу контактів, автоматизувати процеси такі як захоплення, розподіл та підігрів лідів.

Чи цікаво вам було б побачити NetHunt CRM та дізнатись як саме система може допомогти вашим процесам?

Давайте домовимося про зручний для вас час.

Дякую, до зв'язку!

Ольга Петрик

Ольга Петрик

Автор шаблону

Ольга Петрик

Ольга Петрик

Директор з розвитку NetHunt CRM

Поділитися

Основні правила спілкування з лідами по телефону

Основні рекомендації щодо телефонних дзвінків з потенційними клієнтами

Без “е-е-е” та “м-м-м” icon

Без “е-е-е” та “м-м-м”

Надзвичайно важливо підготуватися до дзвінка та продумати всі можливі варіанти розвитку розмови. Невпевненість при відповідях на питання не зіграє вам на руку. Перед тим як набирати номер ліда, дізнайтеся якомога більше інформації про їхню компанію, робочі процеси та можливі болі.

Оберіть підходящий час для розмови icon

Оберіть підходящий час для розмови

Щоб не наткнутися на розлючене “я зайнятий!”, варто підходити до вибору часу для дзвінку з розумом. За статистикою, краще за все працюють дзвінки по середам та четверам між 4 та 5 вечора. Важливо! Беріть часовий пояс співрозмовника до уваги!

Уникайте “як справи?” icon

Уникайте “як справи?”

Як би ретельно ви не обирали підходящий момент для дзвінка, скоріш за все, ви все одно відірвете співрозмовника від його справ. Отже, не варто дратувати його ще більше пустими балачками. Представтеся та одразу переходьте до справи.

Відкриті питання — ваші ліпші друзі icon

Відкриті питання — ваші ліпші друзі

Сухі “так” та “ні” навряд чи приведуть вас до бажаного результату та оживлять бесіду. Для того, щоб дзвінок вийшов плідним, варто ставити такі питання, які спонукатимуть співрозмовника активно говорити та розвивати розмову.

Практикуйте активне слухання icon

Практикуйте активне слухання

Для того, щоб ваша розмова звучала більш натурально, намагайтеся застосовувати прийоми активного слухання: повторюйте останні два-три слова, сказані співрозмовником, уточнюйте деталі, перепитуйте у певних моментах, підсумовуйте обговорене раніше.

Наступні кроки icon

Наступні кроки

Ніколи не завершуйте дзвінок без двосторонньої домовленості щодо того, що буде далі. В кінці розмови необхідно підвести співрозмовника до певних дій та чітко проговорити наступні кроки. Наприклад, домовитися про наступний дзвінок, забронювати демо, або перевести розмову у площину переписки.

Занурюйтесь у світ якісного контенту про CRM та продажі

Підписуйтесь на канал NetHunt CRM у Телеграм та завжди залишайтесь у курсі останніх подій!

Долучитись до Telegram-каналу
Messages in Telegram

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Вебінар

30 квітня

Як збирати чати та заявки з усіх месенджерів у єдиній системі

Зареєструватись

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.