Усі Вебінари

Запис   /   Усі Вебінари

Як налаштувати CRM для відділу продажу

Кейси B2B

CRM-система — сама по собі потужний інструмент, але вона стає ще потужнішою, коли працює саме на вас. Переглядайте вебінар, щоб дізнатись тонкощі налаштування CRM під ваші робочі процеси.

Спікери

speakers photo

Анна Позняк Директор з маркетингу, NetHunt CRM

Анастасія Таценко Керівник відділу підтримки клієнтів, NetHunt CRM

Подивившись наш вебінар, ви дізнаєтесь

Після перегляду вебінару
ви отримаєте:

01

Налаштовані воронки продажу

для відстеження прогресу продажу

02

Автоматичні
ланцюжки

для обробки лідів та взаємодії з клієнтами

03

Список звітів
та метрик

для контролю ефективності команди

04

Перелік основних
помилок

при налаштуванні CRM-системи

Кому буде
корисний вебінар

Власникам (CEO)<br> B2B бізнесу

Власникам (CEO)
B2B бізнесу

Щоб змістити фокус на покращення стосунків з покупцями та мати змогу розбудовувати міцну та стабільну компанію за рахунок лояльних клієнтів.

Керівникам B2B<br> відділу продажу

Керівникам B2B
відділу продажу

Щоб успішно налаштувати систему відповідно до ваших процесів та автоматизувати відділ продажу; навчитися легко помічати вузькі місця у процесах та знати як їх усунути.

Менеджерам<br> з продажу

Менеджерам
з продажу

Щоб розуміти функціональні можливості та переваги щоденного використання CRM-системи. А їх багато!

Хочете покращити клієнтський досвід?

Збільшити повторні продажі та при цьому знизити навантаження на команду продажу? Долучайтеся до вебінару!

Happy man

Заповніть форму, щоб переглянути запис

Ми використовуємо цю інформацію, щоб надавати вам новий вміст та оновлення. Ви можете скасувати підписку в будь-який час. Перевірте нашу Політику конфіденційності.

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Ми запустили безкоштовну бібліотеку шаблонів

Шаблони листів

Шаблони листів

Повідомлення у соц.мержах

Повідомлення у соц.мержах

Скрипти дзвінків

Скрипти дзвінків

Переглянути

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.