Як зробити так, щоб CRM-система спростила вашу щоденну роботу? В першу чергу, потрібно передбачити можливість інтеграції CRM з сервісами, які ви використовуєте.
Інтеграція CRM з іншими програмами дозволяє в автоматичному режимі збирати та передавати дані в CRM-систему, позбавляючи від нескінченного копіювання, імпорту та експорту даних. Це надзвичайно важливо для малого бізнесу та індивідуальних підприємців, коли одна людина працює і з 1С, і з прийомом заявок, і зі звітами.
Якщо ваш бізнес мобільний, тоді вам особливо потрібна CRM, проста у використанні та зі зручним інтерфейсом. У цій статті розповімо, які інтеграції підтримує NetHunt CRM і що це дає.
Інтеграція CRM з Gmail
Щоб інтегрувати NetHunt CRM з Gmail, після установки програми знадобиться всього кілька кліків. Після цього CRM-система з'явиться в інтерфейсі вашої електронної поштової скриньки. Що це дає?
По-перше, всі переписки будуть зберігатися в CRM в історії клієнта. Нові контакти ви зможете додавати в базу даних всього одним кліком.
По-друге, ви зможете працювати в CRM-системі, не покидаючи вашої пошти або навпаки — відправляти листи з CRM.
По-третє, вам стануть доступні масові розсилки з Gmail, тому окремий сервіс розсилок не знадобитися.
Ви також зможете налаштувати шаблони листів і документів, так що вести переписку стане значно простіше.
Інтеграція CRM з Google Contacts
Якщо ви зберігаєте контакти клієнтів в обліковому записі Google, після установки NetHunt CRM ви легко зможете імпортувати їх в CRM-систему. Програма сама знайде та об'єднає дублікати, а також додасть у картку клієнта всі дані, які він вказав про себе.
Потім CRM самостійно перевірятиме нові контакти і зберігатиме їх у клієнтській базі. Ви отримуєте впорядковану базу клієнтів з докладною історією взаємодії, не докладаючи ніяких додаткових зусиль для її наповнення.
Інтеграція CRM з Data Studio
Data Studio — це безкоштовний сервіс від Google для автоматичного створення звітів. Він уміє збирати інформацію з різних джерел. У тому числі, тепер можлива його інтеграція з NetHunt CRM.
Ви будете отримувати розгорнуті звіти з об'єднаними даними з різних каналів, забувши про створення таблиць вручну. Після інтеграції CRM з Data Studio вам потрібно буде вибрати, які саме дані ви хочете експортувати до звіту і створити його шаблон. І все: в будь-яку хвилину ви будете мати наочну візуалізацію стану продажів в компанії.
Інтеграція CRM з Intercom
Intercom — це повнофункціональна платформа для підтримки клієнтів. Вона включає онлайн-чат, а також безліч інших можливостей.
Після інтеграції з CRM ви зможете:
- З легкістю додавати в CRM нові контакти, дані про ліди та історію розмов з Intercom.
- Переглядати інформацію про контакт з бази даних прямо в Intercom.
- Переглядати та управляти всіма внутрішніми чатами в CRM-системі.
Інтеграція NetHunt CRM з Intercom також забезпечує синхронізацію чатів в реальному часі.
Інтеграція CRM з LinkedIn
Якщо ви багато працюєте в LinkedIn, вам буде цікаво знати, що NetHunt CRM вбудовується в інтерфейс соціальної мережі, завдяки чому використання LinkedIn стає ефективніше.
Вам не потрібно буде копіювати вручну контакти та листування. Досить натиснути на значок NetHunt поруч з профілем людини, яка вас цікавить — і всі дані про неї збережуться в базі CRM. Орієнтуватися в списках претендентів та в історії спілкування з ними стане набагато простіше. Так що ви зможете заощадити час на дійсно важливі задачі.
Інтеграція NetHunt з Facebook
Команда NetHunt плідно попрацювала над тим, щоб забезпечити пряму інтеграцію CRM з Facebook — однією з найпопулярніших соціальних мереж на сьогодні.
Об'єднавши CRM з Facebook, можна зберігати переписку з Messenger в картках клієнтів у CRM, переглядати історію та нарощувати клієнтську базу.
Крім цього, на базі чату в Messenger можна створити новий контакт, що розширює можливості внесення лідів в CRM-систему .
Скоро: інтеграція CRM із месенджерами
Сьогодні месенджери — один з провідних каналів зв'язку з клієнтами. На відміну від онлайн-чатів, вони не вимагають присутності користувача на сайті і є в кожному смартфоні. Тому незабаром стане доступна пряма інтеграція NetHunt CRM з Whatsapp — найпопулярнішим месенджером на сьогоднішній день. Інтеграція забезпечить такі можливості,як спілкування в чаті через CRM, збереження історії чатів в CRM-системі, а також просте додавання нових клієнтів з Whatsapp у клієнтську базу.
Установка CRM системи для інтернет-магазинів і бізнесу, який надає послуги, відкриває широкі можливості автоматизації. CRM-система здатна самостійно об'єднувати і впорядковувати інформацію, яка надходить з усіх каналів — без ручного копіювання даних і багатогодинного редагування таблиць. Саме тому установка CRM та її інтеграція з часто використовуваними програмами — це крок вперед у підвищенні продажів.
Зміст
Підпишіться на CRM Lab
Отримуйте інформацію про останні тренди та стратегії для вашого бізнесу!