Можливо, треба більше інформації?

Шаблон
Приклад

Автор шаблону

Валерія Каковкіна

Валерія Каковкіна

Контент-менеджер NetHunt CRM

Поділитися

Основні правила написання повідомлень у соціальних мережах

Основні рекомендації щодо спілкування у соціальних мережах з потенційними клієнтами

Стислість — сестра продажів icon

Стислість — сестра продажів

В той час як електронна пошта - це канал комунікації, призначений для довших повідомлень, соціальні мережі передбачають короткі текстові повідомлення. Ваше повідомлення має бути не довшим, ніж кілька потужних речень.

Ми — ідеальна пара, тому що… icon

Ми — ідеальна пара, тому що…

Персоналізація – головний принцип продажів. Покажіть, що ви дбаєте про успіх потенційних клієнтів та можете зробити цінну пропозицію. Проведіть попередній пошук інформації про компанію та з’ясуйте, як виглядають їхні робочі процеси, які у них больові точки та які рішення вони шукають.

“Кум, сват і брат” icon

“Кум, сват і брат”

Спілкуватись із потенційними клієнтами та написати перше повідомлення стає набагато легше, коли у вас є щось спільне. Можливо, ви члени одного професійного ком’юніті чи відвідували одну і ту ж подію. Якщо ваш потенційний клієнт активно ділиться професійною інформацію у соціальних мережах, ви можете почати з коментування одного з їхніх постів.

Одразу до діла! icon

Одразу до діла!

Не рекомендуємо писати повідомлення у стилі “Привіт, як справи?” та чекати на відповідь. Тим паче, якщо це ваше перше повідомлення. Представтесь, вкажіть звідки у вас особистий контактний номер отримувача та напишіть ваш пітч. Не витрачайте власний і чужий час.

Ой, я вам тут голосове повідомлення скину icon

Ой, я вам тут голосове повідомлення скину

Відповідно до мережевого етикету, голосові повідомлення при спілкуванні із незнайомцями — це табу. Краще їх уникати. Втім, якщо вам ну вже конче необхідно записати голосове повідомлення, варто як мінімум спитати дозволу в отримувача.

Не переходьте межу icon

Не переходьте межу

По ідеї, соціальні мережі — це канал для приватного спілкування. Не дивлячись на те, що все більше месенджери та соціальні мережі використовують для робочих чатів, ми рекомендуємо не писати повідомлення після робочих годин та не надсилати тонну фолоуапів, якщо ви не отримали відповідь. Спробуйте інший канал комунікації.

Занурюйтесь у світ якісного контенту про CRM та продажі

Підписуйтесь на канал NetHunt CRM у Телеграм та завжди залишайтесь у курсі останніх подій!

Долучитись до Telegram-каналу
Messages in Telegram

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.