speaker speaker

Вебінар

30 липня, 16:00

Як обʼєднати всі бізнес-процеси в одній CRM-системі

Зареєструватись
Всі інтеграції

Інтеграція NetHunt CRM з телефонією UniTalk

Дзвоніть та приймайте дзвінки у UniTalk, не залишаючи NetHunt CRM. Переглядайте історію покупок клієнта під час розмови та надавайте йому потрібну інформацію.

Доступно на тарифах:

Basic
Basic Plus
Business
Business Plus
Advanced
Інтеграція NetHunt CRM з телефонією UniTalk screen 1 Інтеграція NetHunt CRM з телефонією UniTalk screen 2 Інтеграція NetHunt CRM з телефонією UniTalk screen 3

Усі дзвінки з UniTalk прямо всередині CRM

Дізнатись більше

Дзвоніть клієнтам із NetHunt CRM

Телефонуйте лідам та клієнтам прямо з їх картки в NetHunt CRM. Забудьте про перемикання між програмами та ручне введення номерів телефонів.

Створюйте лідів та оформлюйте заявки із дзвінків

Отримали дзвінок від потенційного клієнта? Один клац — і ви створили новий запис в CRM прямо під час розмови. Заповнюйте дані у картці клієнта поки ви спілкуєтеся.

Зберігайте повну історію спілкування із записами розмов

Дивіться хто приймав дзвінок, о котрій годині, а також скільки дзвінок тривав. Проглядайте детальну інформацію про результати спілкування з клієнтами у одному місці.

Аналізуйте дзвінки та покращуйте стратегію продажу

Слухайте записи дзвінків безпосередньо у NetHunt CRM. Аналізуйте дзвінки, корегуйте стратегію продажу та навчайте співробітників на основі успішних дзвінків.

LinkedIn

Додавайте нових лідів з Linkedin та заповнюйте всю наявну інформацію про них автоматично.

Читати далі

Gmail

Отримайте доступ до NetHunt CRM безпосередньо зі своєї поштової скриньки. Не потрібно перемикатися між численними вкладками.

Читати далі

Google Contacts

Автоматично додавайте свої Google Контакти у CRM та включайте їх у свій процес продажів.

Читати далі

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.