Дзвоніть та приймайте дзвінки у UniTalk, не залишаючи NetHunt CRM. Переглядайте історію покупок клієнта під час розмови та надавайте йому потрібну інформацію.
Телефонуйте лідам та клієнтам прямо з їх картки в NetHunt CRM. Забудьте про перемикання між програмами та ручне введення номерів телефонів.
Отримали дзвінок від потенційного клієнта? Один клац — і ви створили новий запис в CRM прямо під час розмови. Заповнюйте дані у картці клієнта поки ви спілкуєтеся.
Дивіться хто приймав дзвінок, о котрій годині, а також скільки дзвінок тривав. Проглядайте детальну інформацію про результати спілкування з клієнтами у одному місці.
Слухайте записи дзвінків безпосередньо у NetHunt CRM. Аналізуйте дзвінки, корегуйте стратегію продажу та навчайте співробітників на основі успішних дзвінків.
Додавайте нових лідів з Linkedin та заповнюйте всю наявну інформацію про них автоматично.
Читати даліОтримайте доступ до NetHunt CRM безпосередньо зі своєї поштової скриньки. Не потрібно перемикатися між численними вкладками.
Читати даліАвтоматично додавайте свої Google Контакти у CRM та включайте їх у свій процес продажів.
Читати далі