До 2018 року кількість користувачів Gmail досягла 1,5 мільярда і продовжуєзростати. Зараз Gmail займає 20% світового ринку електронної пошти (джерело: Marketing Charts), а 27% всіх відкриттів електронних листів здійснюються в Gmail (джерело: Litmus).

Звичайно, таких цифр неможливо було б досягти, якби Google Пошта не використовувалася в бізнесі. Згідно Customer Stories, Gmail є основним поштовим клієнтом для 92% стартапів у США і 60% компаній середнього бізнесу.Один із секретів ефективності Gmail — в можливостях автоматизації, які активно використовує і NetHunt CRM. NetHunt — це CRM-система, яка вбудовується в інтерфейс Gmail, розширюючи її функціонал і спрощуючи роботу з листами. У цій статті ми розглянемо найбільш ефективні способи управління Google контактами.

Базові функції управління контактами в Gmail

Контакти — це не тільки ім'я та адреса електронної пошти. Спеціальні інструменти для управління контактами дозволяють використовувати ці дані для удосконалення продаж і маркетингу.

Google Контакти — найбільш універсальний сервіс для зберігання даних клієнтів і людей, які задіяні в бізнесі. Цей сервіс інтегрований з Gmail, має мобільний додаток для Android і iOS.

Крім того, ви завжди можете імпортувати контакти зі сторонніх додатків і об'єднати дані — в тому числі, за допомогою NetHunt CRM.

Функції Google Контактів

Google Контакти — це окремий додаток в сімействі Google Workspace, який використовується для додавання, редагування, видалення, об'єднання і категоризації ваших контактів. Функції, доступні в Google Контактах:

  • Доступ та перегляд контактів.
  • Додавання нових записів.
  • Оновлення та редагування.
  • Створення груп.
  • Ведення листування в Gmail.
  • Пошук по контактам.
  • Об'єднання дублікатів.
  • Видалення і відновлення записів.
  • Синхронізація контактів, збережених на різних пристроях.
  • Автоматичне створення нових записів.

Як бачимо, Google Контакти мають базові функції для управління контактною інформацією, проте вони досить обмежені. З цієї причини існує велика кількість розширень, які допомагають більш ефективно управляти контактами в Gmail.

NetHunt CRM для Gmail дає розширений набір функцій, які допомагають не тільки працювати з контактами в Gmail, але й удосконалювати процеси продаж і маркетингу. Ці та інші можливості утворюють просту, але потужну CRM, доступну прямо в електронній пошті.

NetHunt CRM: розширене управління контактами Gmail

NetHunt — це CRM-система для Gmail. Він інтегрується з сервісами Google Workspace, у тому числі, і з Google Contacts. Після налаштування синхронізації контакти Google будуть переноситися в CRM. Користувач може задавати умову, які контакти імпортувати в CRM, а які — ні. При цьому, NetHunt не буде створювати дублі. При наявності вже існуючого контакту CRM просто додасть нову інформацію у відповідні поля, якщо така буде.

Після того, як записи перенесені в CRM, відкриваються просунуті функції управління контактами Gmail:

  • Для кожного контакту є розширена кількість полів.
  • У єдиному робочому середовищі NetHunt CRM співробітники завжди мають доступ до потрібних контактів Gmail і всієї інформації, яка прив'язана до них. NetHunt дає доступ в реальному часі і підтримує спільне редагування. Це позбавляє від необхідності чекати, поки колеги підготують і надішлють потрібну інформацію, і значно спрощує комунікацію.
  • Листи, чати та події календаря автоматично зв'язуються з відповідними контактами. Таким чином, спрощується навігація і з'являється швидкий доступ до інформації про потрібний контакт.
  • Поточні операції також прив'язуються до контактів. Менеджер і керівництво завжди бачать вичерпну історію спілкування: листування, дзвінки, примітки, призначені задачі.
  • Ведення Google контактів в NetHunt CRM включає просту фільтрацію і сегментування контактів. Фільтрувати і сегментувати контакти можна по будь-яким даним, які компанія фіксує в CRM: сума угоди, дата останнього продажу, відповідальний менеджер, етап воронки — все, що необхідно. Ці можливості можна використовувати для аналізу та управління роботою відділу або окремого співробітника. Наприклад, ви можете дізнатися, скільки угод закрив кожен менеджер в поточному періоді та на яку суму. Сегментування контактів також використовують для різних цілей. Наприклад, потрібному сегменту можна відправити лист або призначити дзвінки.
  • Можливості NetHunt CRM для масових розсилок не вичерпуються зручним сегментуванням. Коли сегмент створений, по ньому можна зробити email-розсилку прямо з CRM-системи, без використання сторонніх сервісів. Розсилки можна автоматизувати, а також задіяти шаблони листів і документів.
  • Ще одна функція, яка з'являється при інтеграції NetHunt CRM і Gmail — це перегляд розгорнутої інформації по контакту в листуванні електронної пошти. Щоб нагадати собі, від кого отримано лист і на якому етапі перебуває угода, немає необхідності шукати контакт у базі даних: досить просто відкрити панель всередині листа або на вкладці «Вхідні». З Google Контактами в NetHunt CRM також можна робити такі операції як масове редагування, об'єднання і перепризначення.

З NetHunt CRM ваш Gmail може набагато більше

Висновки

Ефективна програма для управління контактами для Gmail повинна бути простою у використанні і мати повний набір функцій, які допоможуть вам організувати свій список контактів, відредагувати його і отримати до нього доступ у будь-який час.

Однак ідеальний сервіс управління контактами повинен також інтегруватися з усіма додатками Google Workspace і давати вам можливість використовувати ці контакти в продажах і маркетингових кампаніях.

We love seeing early-stage startups succeed

Apply for the NetHunt CRM Startup Plan

Apply Now
0$ for the first 3 months