NetHunt — це CRM-система, яка вбудовується в Gmail. Вона робить щоденну роботу простіше і швидше. Ви користуєтеся звичним інтерфейсом Google-пошти, але з великою кількістю нових функцій.

Ми зробили управління NetHunt CRM максимально простим. Щоб прокачати свою пошту до повноцінної CRM-системи, необхідно всього 4 кроки:

  1. Зареєструватися на сайті.
  2. Виконати початкові налаштування в робочому просторі.
  3. Імпортувати базу даних.
  4. Підключити членів команди в CRM.

Крок 1. Встановлення NetHunt в Gmail

1. Реєстрація

Щоб почати користуватися NetHunt CRM, зареєструйтесь на веб-сайті. На цьому етапі не потрібно нічого платити, оскільки NetHunt надає 14-денний пробний період безкоштовно!

Натисніть кнопку "Реєстрація через Google" і заповніть ваші дані:

Надайте NetHunt дозвіл на перегляд електронної пошти:

2. Інтеграція NetHunt з Gmail

NetHunt можна використовувати в веб-інтерфейсі, а також інтегрувати CRM-систему в Gmail. Після реєстрації ви побачите вікно з пропозицією додати NetHunt в вашу пошту.

Після кліка на кнопку "Додати розширення", ви потрапите в магазин Chrome. Встановіть додаток NetHunt для браузера і оновіть пошту.

От і все! Тепер Gmail тільки виглядає як пошта, насправді це — повнофункціональна CRM.

Крок 2. Інтерфейс і початкові налаштування

1. Панель управління NetHunt в Gmail

Відкрийте Gmail. На лівій бічній панелі ви побачите основні функції CRM: угоди, завдання, звіти, налаштування, розсилки і призначені для користувача папки.

Якщо потрібно змінити обліковий запис Gmail, доступ CRM до пошти або інші налаштування - це можна зробити в меню "Налаштування" в лівій бічній панелі CRM.

2. Управління листами

Поруч з кожним листом ви побачите значок NetHunt CRM. З його допомогою можна додати лист в базу CRM-системи до вже існуючих записів або створити новий.

Коли ви виконаєте початкові налаштування, навпроти кожного листа також з'являться мітки, які допоможуть швидко орієнтуватися в папці "Вхідні". Як і багато інших функцій, мітки налаштовуються індивідуально і можуть відображати номер замовлення, картку клієнта і інші дані. Натиснувши на мітку, ви швидко перейдете в потрібний запис бази CRM.

3. Інформаційна панель

На інформаційній панелі (dashboard) будуть відображатися ті віджети, які вам потрібні, в тому числі швидкий доступ до папок CRM, управління ролями користувачів та тарифним планом.

На цьому етапі ви можете налаштувати CRM і створити структуру бізнес-процесів, воронки продажів, шаблони листів і документів — все, що потрібно для подальшої роботи.

Крок 3. Імпорт бази даних в CRM

Якщо у вас є база даних, вам необхідно буде підготувати файл для завантаження і імпортувати його в CRM:

  1. Зберіть дані в таблицю і збережіть її в форматі CSV. Для цього зручно використовувати Excel або Google SpreadSheets.
  2. Натисніть на значок NetHunt в Gmail. Виберіть "Імпорт даних", потім — формат CSV.
  3. У вікні завантаження виберіть файл, який потрібно імпортувати.
  4. Вкажіть папку, в яку необхідно завантажити дані: "Контакти", "Угоди", "Компанії", "Завдання" або створіть нову папку.
  5. Тепер потрібно переконатися, що поля таблиці розпізнані правильно. Перевірте, щоб у полі "Назва" перебували назви стовпців.
  6. Після того, як NetHunt проведе пошук дублікатів, натисніть "Почати імпорт". Коли дані будуть завантажені в CRM, ви зможете відкрити їх.
  7. На завершальному етапі NetHunt перевірить, щоб усі дані одного типу (наприклад, номери телефонів) мали однакову форму запису. Якщо будуть знайдені невідповідності, програма запропонує виправити їх.

Крок 4. Додавання користувачів

Після імпорту даних і початкових налаштувань CRM для Gmail готова до роботи. Саме час запросити команду:

  1. Виберіть пункт "Команда і дозвіл" в меню "Налаштування" на панелі управління Gmail зліва.
  2. Натисніть "Запросити користувачів".
  3. Введіть акаунти Gmail потрібних співробітників і натисніть "Додати".
  4. Дайте користувачам потрібні ролі і натисніть "Відправити".

Ролі користувачів допомагають контролювати, хто з працівників має доступ до тієї чи іншої інформації. У NetHunt CRM ви можете налаштувати ієрархію доступу індивідуально під ваші потреби.

Можливості NetHunt CRM

NetHunt CRM має безліч інструментів, щоб автоматизувати рутинні бізнес-процеси і ефективно керувати продажами

Інтеграція з іншими сервісами

NetHunt має пряму інтеграцію з GSuite і LinkedIn. Вона також може бути інтегрована з сотнями інших програм за допомогою Zapier. Забудьте про нескінченне перемикання між вкладками та перенесення інформації з одного сервісу в інший: всі програми інтегровані в CRM.

Візуалізовані воронки продажів

Структуруйте весь цикл продажів в деталізованих воронках. Це найбільш наочний спосіб представлення даних, який використовується сейлз-менеджерами, керівниками і маркетологами для аналізу ефективності продажів на всіх рівнях.

База клієнтів

В CRM-системі, на відміну від таблиць, легко створити повноцінну клієнтську базу. Додавання нової інформації максимально автоматизовано. Дані впорядковані, їх легко знайти і зручно переглянути.

Подробиці про кожного клієнта зберігаються в його картці. В історію можуть автоматично додаватися дзвінки, листи, листування в месенджерах, замовлення, виконані та актуальні завдання і багато іншого.

Масові розсилки

Функція безлімітних масових розсилок вже включена в NetHunt. Роблячи розсилки з CRM, не потрібно платити абонплату, оновлювати і завантажувати базу адресів в окремий сервіс. Підготувати розсилку можна буквально в кілька кліків.

NetHunt — це CRM, яку легко встановити і освоїти. Адже вона створена, щоб допомогти у виконанні рутинних завдань і зробити щоденну роботу простіше і зручніше.

Спробуйте NetHunt протягом 14 днів безкоштовно!

Поділитися дописом з друзями та колегами!